بازدید وزیر کشور از منطقه ها سیل زده چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ گوگل، وزیر کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری با بالگرد در منطقه ها سیل زده این استان حضور پیدا کرد تا از نزدیک شرایط مردم آسیب دیده و خسارت های سیلاب را مورد آنالیز و ارزیابی قرار دهد.

بازدید وزیر کشور از منطقه ها سیل زده چهارمحال و بختیاری

احمد وحیدی در سفر هوایی به شهرستان کوهرنگ در روستای نازی بخش بازفت حضور پیدا کرد و علاوه بر اطلاع از نحوه خدمات رسانی به مردم سیل زده خسارت هایی که در این منطقه به بخش شیلات، مراتع، باغات و اراضی کشاورزی و زیرساخت های وارد شده بود را از نزدیک آنالیز کرد و مقرر شد تا خسارت ها به طور دقیق و کارشناسی از سوی مسئولان جمع بندی و به سازمان مدیریت بحران و هیات دولت برای تصویب ارسال گردد.

شهباز اکبری فرماندار کوهرنگ در این ملاقات اندازه خسارت های سیلاب در این شهرستان را یک هزار و 450 میلیارد تومان خاطرنشان کرد و اضافه نمود: سیلاب مانسون بیش از یک هزار و 600 تن ماهی قابل عرضه به بازار و شش هزار و 800 هزار قطعه بچه ماهی را تلف کرد.

وی اضافه نمود: بعلاوه در این حادثه طبیعی دو هزار و 500 راس دام سبک عشایری و روستایی از بین رفت.

بیشتر بخوانید

اکبری گفت: هشت پل بین روستایی و 400 کیلومتر جاده اصلی و فرعی روستایی تخریب شد و چندین خطوط انتقال آب نیز آسیب دیده است.

وی با اشاره به آسیب تماشا 450 واحد مسکونی روستایی در سیلاب اخیر، توضیح داد: امید است با تصویب خسارت ها در هیات دولت و تخصیص اعتبار بتوان هرچه سریع تر در جبران خسارت های وارده به مردم اقدام کرد.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در فاصله 90 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

وزیر کشور در ادامه سفر خود به چهارمحال و بختیاری، عصر امروز از روستای سیل زده بارده به صورت میدانی بازدید به عمل آورد.

احمد وحیدی گفت: سیلاب ویرانگری روستای بارده را تحت تاثیر قرار داده است و با مدیریت صحیح و پیش بینی لازم برای تخلیه منازل در معرض خطر و گردشگران ساکن در امامزاده این روستا، از اتفاقات ناگوار جلوگیری شد.

وی اضافه نمود: خسارات زیادی در پی بارش های سیل آسا به منازل، امامزاده بارده و... وارد شد که با یاری مردم و نیرو های امدادی گل و لای تخلیه شده است.

وحیدی اضافه نمود: با مردم در مورد خسارات وارده مصاحبه کردیم و دولت نیز خسارات وارده به سیل زدگان بارده تا بخش زیادی را جبران خواهد نمود تا مردم به آسایش برسند.

وبلاگ گوگل چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازدید وزیر کشور از منطقه ها سیل زده چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید وزیر کشور از منطقه ها سیل زده چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید