تصاویر دیده نشده از پادشاه انگلیس در 25 سالگی

به گزارش وبلاگ گوگل، تصاویر دیده نشده از پادشاه انگلیس او را زمانی که 25 ساله و یکی از خدمه کشتی اچ ام اس ژوپیتر بود نشان می دهد.

تصاویر دیده نشده از پادشاه انگلیس در 25 سالگی

به گزارش وبلاگ گوگل، روزنامه دیلی میل با انتشار این تصاویر اختصاصی نوشت: این جوان 25 ساله در آن موقع اصرار داشت که با او مانند سایر خدمه رفتار گردد. تصاویر او را در حالی که نیمه برهنه و زیر آفتاب استوایی است، در حال بازی والیبال و طناب کشی در حین حرکت کشتی در اقیانوس آرام نشان می دهند.

پادشاه آینده تا اواخر سال 1976 در نیروی دریایی باقی ماند، زمانی که وظایف سلطنتی را بر عهده گرفت؛ و اگرچه قرار بود او پادشاه گردد، اما چارلز، شاهزاده وقت ولز، دقیقاً اینگونه اصرار داشت که با او در کشتی HMS Jupiter رفتار گردد. همانطور که تصاویر اختصاصی ما نشان می دهد، این جوان 25 ساله والیبال و طناب کشی می کرد.

یک منبع گفت: او کار خوبی انجام داد که بخشی از خدمه شد. آرام بود و سرگرم بود. فراموش کردن سلطنتی بودن برای او باید آرامش بخش بود.

به گزارش وبلاگ گوگل، در ژانویه 1974 شاهزاده هنگامی که به عنوان افسر ارتباطات به کشتی ملحق شد، خدمه را غافلگیر کرد.

این منبع به یاد می آورد: هیچ هیاهویی در کار نبود. به ما گفته شد که با شاهزاده همانطور رفتار کنیم که دوست داریم با ما رفتار گردد. هیجان انگیز بود. او با هم ترکیب شد و به بازی های خدمه روی کشتی پیوست.

منبع: فرارو

به "تصاویر دیده نشده از پادشاه انگلیس در 25 سالگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر دیده نشده از پادشاه انگلیس در 25 سالگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید