خبرنگاران بی توجهی به محدودیت های کرونایی 11 واحد صنفی را در مشهد پلمب کرد

به گزارش وبلاگ گوگل، مشهد-خبرنگاران- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در دومین شب از اجرای اجباری مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت فعالیت مشاغل غیرضروری از ساعت 18 به بعد، 11 واحد صنفی متخلف مهر و موم شدند.

خبرنگاران بی توجهی به محدودیت های کرونایی 11 واحد صنفی را در مشهد پلمب کرد

امیر دلداری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ گوگل اضافه نمود: در شب نخست اجرای این مصوبه، برخورد با صنوف متخلف در حد تذکر و اخطار کتبی بود اما در شب گذشته واحدهای صنفی متخلف بدون اغماض پلمب شدند.

وی اظهار کرد: 10 گروه گشت مشترک بازرسی متشکل از نمایندگان اداره نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و سازمان صنعت معدن و تجارت نظارت بر بازار را برعهده گرفته و شب گذشته سه هزار و 300 واحد صنفی را بازرسی نموده اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در نتیجه بازرسی گشتهای مشترک در بازار مشهد علاوه بر پلمب 11 واحد صنفی، 106 برگه اخطار کتبی نیز به صنوف متخلف داده و 31 فرم گزارش تخلف تنظیم شد که در صورت تکرار تخلف، مشمول جریمه نقدی و پلمب می شوند.

دلداری اضافه نمود: پاساژها و مجتمع های تجاری نیز مشمول مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا هستند و از ساعت 18 به بعد باید همه پاساژها و مجتمع های تجاری در مشهد تعطیل باشند.

به گزارش وبلاگ گوگل، مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت فعالیت مشاغل غیرضروری از ساعت 18 به بعد، شامل مشاغل گروه 2 میگردد اما ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه 3 و 4 طبق مصوبه قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا تا 24 آبان ماه است و در صورتی که این ممنوعیت بعد از این تاریخ برای آنها تمدید گردد همچنان منع فعالیت خواهند داشت و در صورت تمدید نشدن، فعالیت آنها نیز تا ساعت 18 محدود خواهد شد.

مشاغل گروه 2 بخش صنفی مشمول مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا شامل پاساژها، مراکز خرید و فروش مواد غیرغذایی، قنادی و خشکباریها، آبمیوه فروشیها، مراکز طبخ غذا، آرایشگاه های مردانه و فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، مشاوران املاک، بازار فروش خودرو، فروشندگان فرش و موکت، اسباب بازی فروشی ها، عرضه کنندگان لوازم خانگی، خدمات چاپ و فعالیت های وابسته، آتلیه و عکاسی، پرده فروشی، مبلمان، کیف و کفش، لوازم التحریر و خرازی، کادویی، تزئینات داخلی، خیاطی و فروش پوشاک و پارچه است.

مشاغل صنفی گروه 3 هم شامل آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، تالارهای پذیرایی، کافه، قهوه خانه، چایخانه و مراکز عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده .

96 اتحادیه و بیش از 105 هزار واحد صنفی در مشهد فعال است.

بر طبق آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت 457 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید19 در کشور به 40 هزار و 121 تن رسید و 27 استان همچنان در شرایط قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بی توجهی به محدودیت های کرونایی 11 واحد صنفی را در مشهد پلمب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بی توجهی به محدودیت های کرونایی 11 واحد صنفی را در مشهد پلمب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید