خبرنگاران رسیدگی به یکهزار و 600 شکایت از سوی کارشناسان مرکز بهداشت آبادان

به گزارش وبلاگ گوگل، آبادان - خبرنگاران - سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از رسیدگی به بیش از یکهزار و 600 مورد شکایت بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت این شهرستان در سال 99 اطلاع داد.

خبرنگاران رسیدگی به یکهزار و 600 شکایت از سوی کارشناسان مرکز بهداشت آبادان

نجمه سیدآقامیری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ گوگل بیان نمود: ، گروه بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای این مرکز به بیش از یکهزار و 600 مورد شکایت شهروندان درباره موضوعاتی همچون مسائل بهداشتی مربوط به آب، مراکز دارای تجمع، پسماند، موادغذایی و سایر مسائل شهری و همچنین رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و حضور افراد دارای علایم کرونا در بعضی مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و ادارات آبادان، که در قالب شکایت حضوری و نیز ثبت در سامانه 190 وزارت بهداشت بود، رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 80درصد از این شکایات به وسیله سامانه 190 ثبت شده گفت: مسائل مرتبط با موضوع آب و رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیشترین موارد شکایت را به خود اختصاص دادند.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان اضافه کرد: اعلام نواقص به ادارات مربوطه به ویژه آبفا و شهرداری و در مواردی اعلام به مراجع قضایی، معدوم سازی موادغذایی فاسد، صدور اخطار برای برطرف نواقص و پلمب مراکز متخلف همچون مراکز عرضه و سرو قلیان از جمله موارد شکایت شده و رسیدگی به آن بوده است.

سیدآقامیری ادامه داد: سامانه 190 به منظور دریافت شکایات و پیشنهادات شهروندان به صورت 24ساعته فعال است و موارد مطرح شده در این سامانه در مدت حداکثر 72ساعت توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای این مرکز پاسخ داده می شوند.

607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132 خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رسیدگی به یکهزار و 600 شکایت از سوی کارشناسان مرکز بهداشت آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسیدگی به یکهزار و 600 شکایت از سوی کارشناسان مرکز بهداشت آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید