کشف دنیاهای ناشناخته در چشم حیوانات، عکس

به گزارش وبلاگ گوگل، زومیت نوشت: تعداد کمی از افراد فرصت عکاسی از حیواناتی مانند اسب آبی، کفتار یا تمساح را پیدا می نمایند؛ اما سورن مانولیان، عکاس ارمنستانی، توانسته است آنقدر به آن ها نزدیک گردد که از نمای نزدیک، تصاویر واضح و دقیقی از چشم های این حیوانات ثبت کند.

کشف دنیاهای ناشناخته در چشم حیوانات، عکس

برخی از این تصاویر به مقدار ای مرموز و ناشناخته هستند که به نظر می رسد از سیارات دور و کشف نشده ثبت شده اند یا حتی شبیه پورتالی به بعدهای دیگر دنیا هستند. همه این تصاویر ثابت می نمایند که چشم ، دریچه روح است. با تماشا و تجزیه وتحلیل این تصاویر می توانید احساسات عمیقی را تجربه کنید که شبیه به کشف رازهای پنهان می مانند.

اردک

مانولیان با آپلود عکسی از چشم یک حیوان در صفحه اینستاگرام و فیسبوکش، از مخاطبان خود می خواهد حدس بزنند این چشم متعلق به کدام حیوان است. این بازی بسیار چالش برانگیز است؛ زیرا اگر قبلاً تصویری از چشم حیوانات ندیده باشید حدس زدن نام حیوان تقریباً غیرممکن است.

ما هم از شما می خواهیم سعی کنید بدون تماشا عنوان عکس، حدس بزنید عکس مربوط به کدام حیوان است و تعداد حدس های درست خود را در نظرات بیان کنید.

مالاموت آلاسکایی

چشم هر حیوان، نتیجه سازگاری او با شرایط مختلف است؛ به همین علت چشم ها بسیار متنوع هستند. چشم های حیواناتی که داخل آب زندگی می نمایند با گونه هایی که روی زمین هستند، کاملاً فرق دارد. همین تنوع و تفاوت ها باعث می گردد مشاهده این تصاویر برای بیننده ، جالب باشد.

لاما

خرگوش

نزدیک شدن به حیوانات در فاصله بسیار کم، سخت است. مانولیان برای آشنایی با یک لاما حدود یک ساعت با او در قفس ماند تا اعتماد حیوان جلب گردد و اجازه بدهد که در فاصله مورد احتیاج برای ثبت تصویر از او عکس بگیرد.

مانولیان تأکید می نماید که حین عکاسی تمام حیوانات زنده و سالم بودند و هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نشده است. او جنبه فنی عکس هایش را فاش نمی نماید؛ زیرا وقت و کوشش زیادی صرف تنظیم این مجموعه خاص نموده است.

جغد گوش دراز

اسب

5858

منبع: خبرآنلاین

به "کشف دنیاهای ناشناخته در چشم حیوانات، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف دنیاهای ناشناخته در چشم حیوانات، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید