اخبار مجلس

تکلیف رتبه بندی معلمان کی معلوم می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، تکلیف ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان معلوم شد.

5 تیر 1401

اتحادیه اروپا شاید بتواند اپل را وادار کند سایدلود اپلیکیشن را بپذیرد

اتحادیه اروپا و مجلس این قاره طی جلسه ای که در رابطه با فعالیت های دیجیتالی با یکدیگر داشتند به نتیجه ای رسیدند که شاید باعث دلخوشی کاربران بی شمار اکوسیستم اپل شود چرا که به موجب آن شرکت آمریکایی باید اجازه سایدلود اپلیکیشن ها روی محصولات خود را صادر...

22 خرداد 1401

نیکزاد: شافعی گنده تر از دهانش حرف زده

نایب رئیس مجلس در واکنش به اظهارات اخیر رئیس اتاق بازرگانی گفت: آقای شافعی در قد وقواره ای نیست که بگوید ما از مجلس پشتیبانی می کنیم، حرفی که او زده گنده تر از دهانش است.

14 اسفند 1400

خبر خوش برای پرستاران

به گزارش خبرنگاران، ، بهرام عین اللهی، با اشاره به سخنان گذشته رییس جمهور در جمع پرستاران استان لرستان، گفت: یکی از دستورات رییس جمهور، اجرای ضریب فوق العاده خاص برای پرستاران بود که فرمول آن برای پرستاران کارشناس 3 و پرستاران با مدرک کارشناسی ارشد و...

15 بهمن 1400

گام دوم آبی ها پس از موفقیت در تبلیغات محیطی، استقلال در پی استفاده از حق محتوای تصویری

باشگاه استقلال در دومین گام خود در راستای حرفه ای شدن و پس از در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی، در پی دریافت حقوق خود از تولید محتوای تصویری است.

26 دی 1400

فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، مدرک دکترا ندارد؟

نماینده مردم خرم آباد در مجلس، اعلام کرد: آن زمانی که زاکانی و فیاضی با هم رفیق شدند، دختر آقای زاکانی یک سالش بوده و برادر فیاضی هم 4 یا 5 سالش بوده است. در واقع رفاقت این آقایان بسیار قدیمی تر از نسبت فامیلی است؛ بنابراین این یک حرف انحرافی ست.

8 دی 1400

جزئیات کامل طرح جهش مسکن

به گزارش خبرنگاران، ثبت نام جهش مسکن برای متقاضیان از چهارشنبه 28 مهر آغاز می شود.

22 آبان 1400

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری شروع شد

تهران (پانا) - پذیرفته شدگان چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی باید از امروز چهارشنبه 14 مهر تا یکشنبه 25 مهر برای ثبت نام به دانشگاه های علوم پزشکی محل پذیرش مراجعه نمایند.

26 مهر 1400

رشد مثبت شاخص های عملکردی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در سال 1399

خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد سال 1399 کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شاخص های مختلف نسبت به سال 1398، دارای رشد موثر و مثبت بوده است.

19 اردیبهشت 1400

حذف 4صفر از پول ملی در ایستگاه آخر، ایرادات شورای نگهبان رفع شد

به گزارش خبرنگاران، تورم های بی سابقه در اقتصاد ایران به خصوص در سال 99 سبب شده که صفرهای قرار گرفته پشت عدد و رقم های اسکناس دیگر معنایی جز بی ارزش شدن پول ملی نداشته باشد. حال دیگر تنها شاید حسابداران باشند که به صفرهای پولی ملی دل بسته اند و برای اینکه...

16 اردیبهشت 1400

خبرنگاران تور گردشگری ناقض بهداشت از تالش بازگردانده شد

آستارا - خبرنگاران - مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش از بازگردانده شدن یک تور گردشگری به استان مبدا، به دلیل نقض محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا اطلاع داد.

11 اردیبهشت 1400

قالیباف: خروج نیروهای آمریکایی خواست مردم عراق است

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: توجه به خواست مردم عراق مبنی بر خروج نیرو های آمریکایی عامل مهمی در استقرار ثبات سیاسی و امنیتی در عراق و منطقه است.

29 اسفند 1399

با فرض تکرار سناریوی نماینده دولت در مجلس، مجلس به ناچار بودجه را برای 3 ماه اول سال تصویب می نماید

خبرگزاری خبرنگاران- نائب رئیس کمیسیون مالی مجلس گفت: اگر دولت لایحه بودجه را بدون تغییر به مجلس برگرداند مجلس بودجه را به صورت سه دوازدهم برای ابتدای سال آینده تصویب می نماید.

12 اسفند 1399

ثابت بودن عوارض شهری در مناطق مختلف عادلانه نیست

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با انتقاد از ناعادلانه بودن نرخ عوارض در نقاط مختلف شهر تاکید کرد که سرانه های شهری باید از محل ساختمان های گران قیمت تامین شود.

28 بهمن 1399

عمده تخلفات رانندگی در ساعات منتهی به شروع محدودیت های کرونایی

معاون آموزش پلیس راهور تهران گفت: مخدوشی پلاک، سرعت و سبقت غیرمجاز، عبوراز چراغ قرمز،عدم توجه به فرمان پلیس از جمله تخلفاتی است که بعضی رانندگان درساعات منتهی به آغاز محدودیت های کرونایی انجام می گردد.

13 بهمن 1399

قالیباف: اولویت کنونی مجلس آنالیز بودجه 1400 است

تهران (پانا) - رییس مجلس شورای اسلامی اولویت کنونی مجلس را آنالیز بودجه 1400 دانست و بر لزوم اعمال تغییرات اساسی در بودجه 1400 به نفع معیشت مردم تاکید نمود.

10 بهمن 1399

خبرنگاران سلطانی فر: امیدواریم میزبان جام ملت ها شویم و پرسپولیس قهرمان شود

تهران- خبرنگاران- وزیر ورزش و جوانان ضمن آرزوی قهرمانی برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به ورزشگاه های خوبی که در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و مشهد با ظرفیت های بالای 30 هزار نفر داریم، امیدواریم که میزبانی جام ملت های آسیا به کشورمان...

4 بهمن 1399

آسیب دیدگان بحران کرونا چشم انتظار دریافت بیمه بیکاری

تهران (پانا) - آسیب دیدگان بحران کرونا این روزها چشم انتظار طرحی که تامین اجتماعی طی دو روز گذشته به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال نموده هستند؛ طرحی که شاید بتواند جبران بخشی از خسارات این روزهای تنگ معیشتی آنها باشد.

5 دی 1399

به شفافیت بودجه نمره زیر 10می دهم، دولت ها و مجالس از عدم شفافیت سود می برند؛ رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس در گفت و گو با خبرنگاران

خبرنگاران - رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس با بیان اینکه دولت ها و مجالس از عدم شفافیت بودجه سود می برند، گفت: در مجالس گذشته عزمی برای این اصلاح وجود نداشت و بعضا نماینده هم از این عدم شفافیت بودجه نفع می بردند و با مذاکره با وزیر، بندها و ردیف ها...

17 آذر 1399

خبرنگاران مدیرکل مدیریت بحران: هشت هزار کیلومتر از رودخانه های کرمان در اولویت لایروبی نهاده شد

کرمان - خبرنگاران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: هشت هزار کیلومتر از رودخانه های این استان که از مناطق جمعیت شهری و روستایی عبور می نماید، در اولویت ساماندهی و لایروبی نهاده شد.

17 آذر 1399
تعداد: (25)