از قهرمانی تا پهلوانی به روایت ما ایرانی ها

به گزارش وبلاگ گوگل، برنامه ما ایرانی ها کوشش ها و فعالیت های خیرخواهانه یک قهرمان بوکس در تهران را روایت می نماید.

از قهرمانی تا پهلوانی به روایت ما ایرانی ها

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ گوگل به نقل از روابط عمومی برنامه، ما ایرانی ها به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی روایت کوشش ها و فعالیت های خداپسندانه سجاد محمدپور عضو تیم ملی بوکس و قهرمان ملی است که امشب یکشنبه 18 آبان ماه ساعت 22 از شبکه پنج سیما پخش می گردد.

در این قسمت از ما ایرانی ها، داستان سجاد محمدپور پسری از اهالی محله جوادیه روایت می گردد که با وجود مخالفت های خانواده اش تمرین های بوکس را انجام داده و به قهرمانی ملی رسیده است و اکنون عضو شورای محله جوادیه است و فعالیت هایی از قبیل یاری به خانواده های بی بضاعت محله، تشکیل باشگاه ورزشی، بازسازی زمین فوتبال محله، تشویق جوانان هم محله ای به ورزش و کار خیر انجام می دهد.

اورنگی کارگردان این برنامه گفت: در این قسمت می خواهیم ایجاد انگیزه برای رسیدن به هدف را برای جوانان به نمایش بگذاریم. در شرایط کنونی جامعه که بعضی از جوانان کوشش و انگیزه کافی برای رسیدن به هدف خود را ندارند با قصه سجاد محمدپور پهلوانی و رسیدن به هدف را برای مردم به نمایش گذاشته ایم.

برنامه ترکیبی ما ایرانی ها کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت 22 از شبکه 5 سیما پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "از قهرمانی تا پهلوانی به روایت ما ایرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از قهرمانی تا پهلوانی به روایت ما ایرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید