اقدام لحظه آخری ترامپ پیش از خروج از کاخ سفید

به گزارش وبلاگ گوگل، خبرنگاران : رییس جمهور آمریکا در نظر دارد تا زمان خروج از کاخ سفید، مهاجرت به ایالت متحده را محدود کند.

اقدام لحظه آخری ترامپ پیش از خروج از کاخ سفید

به گزارش وبلاگ گوگل به نقل از ایرنا، شبکه سی ان ان گزارش داد با نزدیک شدن به زمان برگزاری روز تحلیف رییس جمهوری جدید آمریکا، سیاست های لحظه آخری از طرف دولت دونالد ترامپ به کار گرفته شده که براساس آن مهاجرت به ایالت متحده محدود می گردد.

وزارت امنیت داخلی آمریکا در این باره در کوشش است به توافق نامه هایی برای اعزام پناهجویان به کشورهای آمریکای مرکزی دست یابد.

جسیکا وان مدیر مطالعات سیاسی در مرکز مطالعات مهاجرت گفت: این همان چیزی است که در دوران برزخی هر دولت اتفاق می افتد، شما می خواهید آنچه را که آغاز نموده اید تمام کنید و به همان اندازه که می توانید قدرت ماندگاری به آن بدهید.

دولت ترامپ از زمان روی کار آمدن در سال 2016 اقدامات فراوانی برای تشدید قوانین مهاجرت و محدود کردن ورود مهاجران به ایالات متحده انجام داده است.

به گزارش سی ان ان، استفان میلر مشاور مهاجرتی ترامپ در حقیقت مغز متفکر سیاست های رییس جمهوری آمریکا در خصوص محدود کردن فرایند مهاجرت به آمریکا بوده است.

میلر با دفاع از سیاست های دولت در محدود کردن فرایند مهاجرت به آمریکا را ارتقای استانداردهای ورود به آمریکا دانست که از رهگذر اقدامات اجرایی و قانونگذاری قابل حصول خواهد بود.

به گفته این مقام کاخ سفید، کنگره اختیارات زیادی را در سیاست های مهاجرتی به دولت تفویض نموده و این نشان می دهد که مردم آمریکا تا چه اندازه می توانند در مشخص سیاست های مهاجرتی کشور موثر باشند.

ترامپ در سال 2016 با اتخاذ موضع سختگیرانه نسبت به برنامه مهاجرتی به آمریکا کارزار انتخاباتی خود را کلید زد. سیاست های مهاجرتی او در قالب طرحی موسوم به سیاست تحمل صفر دنبال شد. در اثر این سیاست غیر انسانی بچه ها مهاجر از والدین خود جدا می شوند. بنا بر گزارش هایی که اخیر منتشر شد، بسیاری از این بچه ها مهاجر هنوز نتوانسته به والدین خود بپیوندد و در بازداشتگاه های مرزی به سر می برند.

منبع: اقتصادنیوز

به "اقدام لحظه آخری ترامپ پیش از خروج از کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام لحظه آخری ترامپ پیش از خروج از کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید