ببینید ، پیروزی اعجاب انگیز بارسلونا با کامبک 10 نفره ، اوساسونا با اخراج آقای گل هم حریف صدرنشین لالیگا نشد

به گزارش وبلاگ گوگل، تیم بارسلونا در شبی که یک بازیکن کمتر از حریف داشت به یک پیروزی با ارزش در هفته چهاردهم رقابت های لالیگا دست پیدا کرد.

ببینید ، پیروزی اعجاب انگیز بارسلونا با کامبک 10 نفره ، اوساسونا با اخراج آقای گل هم حریف صدرنشین لالیگا نشد

به گزارش وبلاگ گوگل آنلاین، تیم بارسلونا شب گذشته از هفته چهاردهم رقابت های لالیگا میهمان تیم اوساسونا بود که تقابل دو تیم با رجحان 2-1 شاگردان ژاوی خاتمه پیدا کرد.

  • شکست کابوس وار رئال مادرید در خانه وایکانو | صدرنشینی کهکشانی ها با پنالتی جنجالی از دست رفت!

تیم اوساسونا با حملات خود روی دروازه بارسلونا نیمه نخست را طوفانی آغاز کرد و بعد از گذشت 6 دقیقه به گل اول هم رسید. داوید گارسیا سانتر روبن گارسیا را به در میان بهت مدافعان بارسلونا و تراشتگن به گل اول اوساسونا تبدیل کرد.

بعد از این گل شاگردان ژاوی در پی جبران گل خورده بودند که رابرت لواندوفسکی با وجود داشتن یک کارت در دقیقه 11، با خطای عجیب روی مدافع حریف در دقیقه 31 از داور کارت زرد دوم را گرفت و سپس با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا ژاوی و شاگردانش در یک شرایط بسیار سخت قرار بگیرند و در نیمه اول بازنده به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم بارسایی ها خیلی زود و در دقیقه 48 به وسیله پدری روی تعلل خط دفاعی اوساسونا به گل تساوی رسیدند. بعد از گل تساوی آبی واناری ها تیم اوساسونا فشار زیادی روی دروازه بارسلونای 10 نفره وارد کرد اما موقعیت های تیم میزبان یکی پس از دیگری از دست رفت تا اینکه تیم بارسلونا در یک رفت و برگشت و روی پاس از راه دور تماشایی فرانکی دیانگ، رافینیا با فرار از تله آفساید توپ را بصورت سرضرب و با تیزهوشی خاصی از بالای سر دروازه بان اوساسونا به گل دوم آبی واناری ها تبیدل کرد تا شاگردان ژاوی در دقیقه 84 یک کامبک رویایی را تجربه نمایند.

در ادامه بازی با همین نتیجه به خاتمه رسید تا بارسلونا با یک بازی بیشتر از رئال مادرید با 37 امتیاز صدرنشین قاطع لالیگا شده و اختلاف امتیاز دو تیم به 5 امتیاز برسد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، پیروزی اعجاب انگیز بارسلونا با کامبک 10 نفره ، اوساسونا با اخراج آقای گل هم حریف صدرنشین لالیگا نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، پیروزی اعجاب انگیز بارسلونا با کامبک 10 نفره ، اوساسونا با اخراج آقای گل هم حریف صدرنشین لالیگا نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید