رسمی ، مسی دنیا فوتبال را با انتخابش غافلگیر کرد ، نابغه تیم بعدی اش را خاطرنشان کرد

به گزارش وبلاگ گوگل، مسی موضع خود را در خصوص آینده اش پس از چند روز بسیار استرس زا در مقابل علاقه باشگاه های بارسلونا، اینتر میامی و الهلال عربستان روشن کرد.

رسمی ، مسی دنیا فوتبال را با انتخابش غافلگیر کرد ، نابغه تیم بعدی اش را خاطرنشان کرد

به گزارش وبلاگ گوگل لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال که چندی پیش توانست عنوان قهرمانی دنیا را همراه با تیم ملی کشورش کسب کند به تیم اینترمیامی آمریکا پیوست.

پیش از این از تیم های بارسلونا و الهلال عربستان به عنوان گزینه های جدی مسی ادامه فوتبال یاد می شد.

لیونل مسی در مصاحبه ای که از ساعت 21:00 امشب به وقت اسپانیا در سایت های موندو دپورتیوو و اسپورت منتشر شد، سکوت خود را شکست و تصمیمش برای آینده را تعیین کرد.

مهاجم آرژانتینی که پس از تمدید نکردن قراردادش از پاری سن ژرمن جدا می گردد، به سوالات دو خبرنگار (فرناندو پولو از موندودیپورتیوو و آلبرت ماسنو از اسپورت) در خانه اش پاسخ داد.

مسی موضع خود را در خصوص آینده اش پس از چند روز بسیار استرس زا در مقابل علاقه باشگاه های بارسلونا، اینتر میامی و الهلال عربستان روشن کرد. در این مصاحبه، لئو بعلاوه صادقانه می گوید که چگونه در این چند هفته اخیر با عدم اطمینان زندگی نموده است.

مصاحبه مهم مسی که به زودی کامل می گردد، اینگونه شروع می گردد:من واقعاً می خواستم برگردم، بسیار هیجان زده بودم که بتوانم برگردم، اما پس از تجربه آنچه که تجربه کردم و خروجی که داشتم، نمی خواستم دوباره در همان موقعیت قرار بگیرم: منتظر بودم ببینم چه اتفاقی قرار است، بیفتد.

نابغه آرژانتینی اهل پاریس می گوید:شنیدم که بارسلونا باید بازیکنان را بفروشند یا دستمزد بازیکنان را پایین بیاورند و حقیقت این است که من نمی خواستم این کار را انجام دهم یا مسئولیت به دست آوردن چیزی که به همه اینها مربوط می گردد را بر عهده بگیرم.

او تصمیمش را اینطور بیان کرد:تصمیم گرفتم که به میامی بروم. هنوز صد در صد آن را نبسته ام. بعضی چیزها را از دست داده ام اما تصمیم گرفتیم به راه خود ادامه دهیم. می خواستم اروپا را ترک کنم، از کانون توجه خارج شوم و بیشتر به خانواده ام فکر کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "رسمی ، مسی دنیا فوتبال را با انتخابش غافلگیر کرد ، نابغه تیم بعدی اش را خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی ، مسی دنیا فوتبال را با انتخابش غافلگیر کرد ، نابغه تیم بعدی اش را خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید