بدهی صدمیلیون تومانی فدراسیون تیروکمان به یک مربی

به گزارش وبلاگ گوگل، مربی پیشین تیم ملی کامپوند با اشاره به بدهی صدمیلیون تومانی فدراسیون تیروکمان به او گفت: از سال 94 تا فروردین 95 که هدایت تیم ملی را برعهده داشتم، بعد از گذشت 2 سال فدراسیون هنوز هیچ حقوق و پاداشی به من پرداخت نکرده و نزدیک به صدمیلیون تومان از فدراسیون طلب دارم.

بدهی صدمیلیون تومانی فدراسیون تیروکمان به یک مربی

مجید احمدی در گفت وگو با وبلاگ گوگل، اضافه نمود: با وجود این که از زمان مربیگری من در فدراسیون تیروکمان مدت 2 سال سپری می شود و در سالهای 94 و 95 افتخارات زیادی را از جمله نایب قهرمانی کامپوند مردان در جام جهانی شانگهای چین، قهرمانی تیم کامپوند در مسابقات قهرمانی جهانی دانمارک، نایب قهرمانی انفرادی و میکس تیم مردان در جام جهانی لهستان، نایب قهرمانی میکس و برنز انفرادی و تیمی مردان در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند، مدال برنز انفرادی مردان در مسابقات قهرمانی جهان داخل سالن ترکیه و .... را در پرونده کاری خود دارم، متاسفانه به جز مبلغ 12 میلیون تومانی که در 6 ماه سال 94 از فدراسیون دریافت کردم، نزدیک به صدمیلیون تومان بابت پاداش و حقوقم از فدراسیون طلب دارم که هنوز پرداخت نشده است.

وی گفت: در مراسم تجلیل از قهرمانان در سال 95، کمیته ملی المپیک 15 سکه به خاطر عملکرد موفقی که در رشته کامپوند داشتم به فدراسیون تیروکمان پرداخته کرده بود که تا به الان نه سکه ها به دستم رسیده است و نه فدراسیون حقوق و پاداش هایم را پرداخت کرده است.

مربی پیشین تیم ملی کامپوند گفت: در کشور ما مربیان خوبی در رشته تیروکمان وجود دارند که عملکرد آنها کمتر از مربیان مطرح خارجی نیست، اما بهای لازم به آنها داده نمی شود. در حالی که مربی کره ای تیروکمان ماهی 5 هزار دلار(حدود 20 میلیون تومان) دریافت می کند، تا به امروز شاهد اتفاق خاصی در رشته ریکرو نبودیم. اگر در مدت حضور این مربی کره ای در راس تیم ملی، در رشته ریکرو تحول خاصی صورت گرفته است، چرا در مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک، فدراسیون به دنبال اعزام تنها تیم کامپوند مردان به این رقابتها بود.

احمدی اضافه نمود: من از وزارت ورزش و جوان گله دارم که چرا وقتی یک مربی ایرانی عملکرد خوبی دارد و مبلغ قراردادش برای کسب عنوان قهرمانی ماهی 2میلیون تومان است که آن هم تا به الان دریافت نکرده ام، کنار گذاشته می شود و فدراسیون بدون هیچ دغدغه و مسئله ای حاضر است به یک مربی خارجی ماهی 5هزار دلار پرداخت کند. واقعا اگر در مدت حضور مربی کره ای در تیم ملی ریکرو پیشرفت چشمگیری وجود داشت، چرا فدراسیون تنها تیم کامپوند مردان را راهی رقابتهای حساس و مهم می کند.

وی در ارزیابی از پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر تیروکمان گفت: تا زمانی که اسپانسرها از لیگ برتر تیروکمان استقبال خوبی نداشته باشند و میزان قرارداد بهترین کماندار با کماندار درجه 2 و 3 تقریبا در یک سطح باشد، شاهد برگزاری لیگ پویا و باکیفیتی نخواهیم بود. من معتقدم لیگ سبب احیای تیروکمان می شود و ما از دل لیگ می توانیم پشتوانه های خوبی را برای تیم ملی شناسایی کنیم، به شرط آن که تیم ها مورد حمایت قرار بگیرند و مبلغ قرارداد کمانداران در حدی باشد که انگیزه کافی برای تیر زدن داشته باشند نه این که حضور در لیگ را به عنوان یک تکلیف و بالا بردن سطح آمادگی خود قلمداد کنند.

مربی پیشین تیم ملی کامپوند در سرانجام پیرامون برنامه آینده خود گفت: فعلا برنامه خاصی ندارم و رزومه خود را برای مربیگری به چند کشور مطرح در تیروکمان از جمله هند و قطر ارسال کردم و منتظر پاسخ آنها برای کار مربیگری هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بدهی صدمیلیون تومانی فدراسیون تیروکمان به یک مربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی صدمیلیون تومانی فدراسیون تیروکمان به یک مربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید