اخبار اقتصادی

زیرساختهای تخصصی و فنی عمره را آماده کرده ایم و هیچ مسئله ای از این بابت نداریم

ایسنا/ براساس اخبار بدست رسیده، زیرساختهای تخصصی و فنی عمره را آماده کرده ایم و هیچ مسئله ای از این بابت نداریم.

14 دی 1402

چالش حکمرانیِ آموزش و پرورش

لطفاً به 700 هزار معلم، 106 هزار مدیر مدرسه، استادان و مدرسان بیش از 50 دانشکده علوم تربیتی و صدها کارشناس و صاحب نظر و متفکر تعلیم و تربیت اعتماد کنید

22 اردیبهشت 1402

هزینه های سفر به روسیه

یکی از تجربه هایی که هر فردی باید در طول زندگی خود داشته باشد سفر به روسیه است. هنوز هیچ توریستی نیست که دلش برای تماشا معماری عجیب و غریب، موزه ها و منظره ها یخی و رام نشده سرزمین تزارها تنگ نشده باشد.

6 اردیبهشت 1402

سپاه یزد: 560 میلیون دلار از پول های بلوکه شده ایران را به کشور بازگرداندیم

در پی واگذاری ماموریت به سازمان اطلاعات سپاه در راستای بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به کشور، این مهم در استان یزد در دستور کار ویژه این سازمان نهاده شد.

24 فروردین 1402

نقد و آنالیز پیکاپ KMC T8؛ رقیب جدی برای تویوتا هایلوکس

خودروی KMC T8، یک پیکاپ نسبتا نو از کمپانی جک است که به وسیله کرمان موتور در ایران مونتاژ می گردد. در این گزارش به آنالیز این پیکاپ زیبا می پردازیم.

14 فروردین 1402

کلیه خدمات بیمه ای شرکت انبار های عمومی و خدمات گمرکی ایران به بیمه ملت سپرده شد

کلیه خدمات بیمه ای شرکت انبار های عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال 1402 با امضای تفاهم نامه همکاری به شرکت بیمه ملت سپرده شد.

23 اسفند 1401

سازمان بازرسی کل کشور خواهان اعمال نظارت بیشتر بر فروش بلیت هواپیما به نرخهای اعلامی شد

ایسنا/ براساس گزارشهای بدست آمده، سازمان بازرسی کل کشور خواهان اعمال نظارت بیشتر بر فروش بلیت هواپیما به نرخهای اعلامی شد.

21 اسفند 1401

شاخص تورم در کل کشور اعلام شد

نرخ تورم کل کشور در بهمن ماه 1401 برابر 47,7 درصد است که در دهک های مختلف هزینه ای در بازه 45.1 درصد برای دهک­­ دهم تا 54.9 درصد برای دهک­ اول نوسان دارد.

8 اسفند 1401

میانه واریزی هر متقاضی در نهضت ملی مسکن چقدر است؟

سرپرست بانک مسکن از افتتاح حساب 805 هزار و 765 متقاضی نهضت ملی مسکن اطلاع داد و گفت: مبلغ کل واریزی از محل آورده 17 هزار و 44 میلیارد تومان است.

6 بهمن 1401

رستوران های مک دونالد آمریکا در چین خوابگاه شدند

طبق آخرین اخبار بدست آمده، رستوران های مک دونالد آمریکا در هنگ کنگ و در بعضی از شهرهای چین به خوابگاه تبدیل شده است. این خبر در بخش اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری درباره رستوران های مک دونالد آمریکا و تبدیل رستوران های مک دونالد آمریکا در هنگ...

19 دی 1401

معروف ترین خطوط هوایی ، تجربه راحتی و امنیت در سفر

آنچه که در سفر به شهرهای مختلف به خصوص از طریق خطوط هوایی مرسوم است، این بوده که با خرید هر بلیت به یک مقصد خاص سفر خواهید کرد اما در این میان خطوط هوایی خاصی نیز وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که با خرید تنها یک بلیت از این خطوط هوایی٬ به جای...

19 دی 1401

راهنمای خرید برترین گوشی برای پابجی و کالاف دیوتی در خبرنگاران

بازی پابجی و کالاف دیوتی موبایل از برترین و معروف ترین بازی های موبایلی در سبک شوتر به شمار می روند و این روزها در میان گیمرها و کاربران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. در این مقاله به معرفی و آنالیز گوشی های گیمینگ در بازه های مختلف قیمتی خواهیم...

13 دی 1401

5 انیمیشن و انیمه گرانقیمت تاریخ سینما

معمولا تصور می گردد که انیمیشن ها فقط برای بچه ها ساخته می شوند اما واقعیت این است که بسیاری از آن ها به مقدار ای خوش ساختند که بزرگ سالان هم هوادار پروپا قرصشان هستند و تا وقتی بارها و بارها به تماشای این فیلم های بانمک و خوش رنگ و لعاب ننشینند، بی خیال...

12 دی 1401

مبلغ وام مشاغل خانگی افزایش یافت

معاون اشتغال وزیر کار با تشریح جزئیات پرداخت وام مشاغل خانگی از افزایش سقف تسهیلات طرح های اشتغال خانگی با سود 4 درصد اطلاع داد.

22 آذر 1401

معاون وزیر خارجه: قرارداد 40 میلیارد دلاری با روسیه امضا می کنیم

معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه گفت: حدود 6.5 میلیارد دلار از تفاهم نامه با شرکت گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده، که مابقی تفاهم نامه ها به ارزش 40 میلیارد دلار در یک ماه آینده به قرارداد تبدیل می شود.

11 آبان 1401

9 اشتباه رایج در خرید آنلاین بلیط هواپیما

اگر از آن دسته افرادی هستید که خیلی از هواپیما استفاده نمی کنید، پس طبیعتا آشنایی با اشتباهات رایج در خرید آنلاین بلیط هواپیما یکی از آن مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، چرا که بیشتر افراد هنگام گشتن و رزرو برای خرید بلیط هواپیما دچار...

9 آبان 1401

وظایف مراقب سالمند چیست؟

سالمندان احتیاج های متفاوتی نسبت به جوانان و حتی بچه ها دارند. هر سالمندی فرق دارد و احتیاج های مختلفی دارد که ضروری است یک پرستار یا فرد مراقب از آن ها به خوبی آگاه باشد . از آن جایی که نحوه مراقبت و کار های مورد احتیاج سالمندان گسترده است، ضروری است هر...

18 مهر 1401

عربستان سعودی سال آینده یک زن را به فضا می فرستد

عربستان سعودی روز پنجشنبه از راه اندازی یک برنامه آموزشی با هدف اعزام فضانوردانی از این کشور از جمله یک فضانورد زن به فضا اطلاع داد.

3 مهر 1401

کتاب کمک آموزشی جای معلم را نمی گیرد

یک مولف گفت: این تصور اشتباه که کتاب کمک آموزشی جای معلم را می گیرد یک آسیب بسیار جدی است و باید اصلاح شود.

25 شهریور 1401

تفاوت دانه قهوه و پودر قهوه چیست؟

پودر قهوه بهتر است یا دانه قهوه؟ گاهی از خود این سوال را می پرسیم که تفاوت این دو چیست؟ آیا یکی بهتر از دیگری است؟ در ادامه نکات مختلفی وجود دارد که به شما امکان مقایسه آنها را می دهد. با ما همراه باشید.

19 شهریور 1401
تعداد: (161)