ردمی K50 اکستریم ادیشن مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود

به گزارش وبلاگ گوگل، به نظر می رسد که شرکت ردمی قرار است از گوشی هوشمند ردمی K50 اکستریم ادیشن ماه جاری در چین رونمایی کند. سری ردمی K50 شامل سه مدل ردمی K50، K50 پرو و K50 گیمینگ در بازار چین است. در هر سه مدل اسکنر اثر انگشت روی دکمه پاور ادغام شده است. اما افشاگر معروف حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station، در جدیدترین افشاگری خود گزارش داده که گوشی ردمی K50 اکستریم ادیشن از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

ردمی K50 اکستریم ادیشن مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود

گفته می گردد که ردمی K50 اکستریم ادیشن، گوشی هوشمند تازه ردمی با شماره مدل 22081212C است که در روزهای اخیر در وب سایت های صدور گواهینامه متعددی نظیر CMIIT،3C ،TENAA و AnTuTu دیده شده است. ردمی نیز تأیید نموده که این گوشی، اولین گوشی هوشمند این شرکت با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. این تراشه تازه که قرار است در گوشی های هوشمند زیادی به عنوان قلب تپنده به انجام وظیفه بپردازد، به جای فرآیند ساخت 4 نانومتری سامسونگ، به یاری فرآیند 4 نانومتری TSMC فراوری شده است. کوالکام مدعی شده این تراشه از نظر عملکرد پردازنده حدود 10 درصد سریع تر است و برای فرکانس پردازنده گرافیکی هم با 10 درصد افزایش روبرو خواهیم شد.

پیش تر از این گوشی هوشمند با نام ردمی K50 پرو و ردمی K50 اولترا نیز یاد می شد، اما در نهایت قرار است با نام ردمی K50 اکستریم ادیشن در اختیار کاربران قرار بگیرد. باید یادآوری کنیم که گوشی ردمی K30 اولترا در سال 2020 با نام ردمی K30S Commemorative ادیشن نیز تبلیغ شده بود. بنابراین این احتمال وجود دارد که ردمی K50 اکستریم ادیشن با نام ردمی K50 اولترا نیز روانه بعضی بازارها گردد. طبق گزارش های مختلف، این گوشی هوشمند در بنچمارک AnTuTu پیروز شد امتیاز 1,120,691 را به دست آورد.

شایعات پیرامون این گوشی هوشمند ادعا می نمایند که ردمی K50 اکستریم ادیشن احتمالاً مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED خواهد بود که دوربین سلفی آن نیز درون حفره نمایشگر در قسمت بالایی تعبیه شده است. به نظر می رسد که این پنل از رزولوشن FHD+ و نرخ رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی کند. این گوشی ظاهراً در دو پیکربندی 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به کاربران عرضه خواهد شد. ردمی قرار است از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند استفاده کند که با شارژر 120 واتی انرژی مجدد خود را به دست خواهد آورد.

گفته می گردد که سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا خواهد نمود. ظاهراً ردمی از یک سیستم دوربین سه گانه برای این گوشی هوشمند استفاده خواهد نموده و یک دوربین 200 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی به انجام وظیفه می پردازد. در کنار این سنسور قدرتمند احتمالاً شاهد یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی خواهیم بود. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند ردمی حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خواهد بود که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

شرکت ردمی به عنوان یکی از پیروز ترین زیر مجموعه های شرکت شیائومی، گوشی های هوشمند میان رده و پرچم دار پیشرفته و با کیفیتی را طراحی و فراوری می نماید و از این نظر توانسته در بازار کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند. باید دید گوشی هوشمند تازه ردمی K50 اکستریم ادیشن می تواند این فرایند خوب ردمی را در بازارهای مختلف ادامه دهد یا نه.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "ردمی K50 اکستریم ادیشن مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی K50 اکستریم ادیشن مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید