شش گوشی که می توان عوض گلکسی A13 خرید

به گزارش وبلاگ گوگل، گلکسی A13 مثل یک پیر دانای فرزانه اعصاب خردکن عمل می نماید؛ تقریبا تمام امکانات گوشی های تراز اول و رده یک جهان را در خود جا داده و می تواند تا مدت ها به نمایشگر بزرگ 6.6 اینچی تمام HD، دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسل، حسگر اثرانگشت روی لبه ها و باتری پنج هزار میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژسریع 15 وات خود بنازد. فرزانگی Galaxy A13 وقتی بیشتر به چشم می آید که بروید پای صندوق و بفهمید برای خرید آن تنها باید 4.6 تا 4.8 میلیون تومان پول پرداخت کرد، اما اگر فکر می کنید این گوشی بی رقیب است یا عیب و ایرادی ندارد، سخت اشتباه می کنید، چون A13 در برخی موارد به معنای واقعی کلمه اعصاب خردکن خواهد بود. همین الان می توان شش گوشی در بازار پیدا کرد که در نبردی تن به تن پوزه گلکسی A13 را به خاک می مالند و اجازه نمی دهند گول ظاهر غلط انداز این موبایل زشت، زمخت و از مد افتاده را بخورید. خبر خوب اینکه ارزش هر شش گوشی تقریبا با قیمت گلکسی A13 برابر است.

شش گوشی که می توان عوض گلکسی A13 خرید

A13 مقابل Poco M3؛ رجحانن از نظر حافظه موقت

گلکسی A13 را می توان در دو نمونه پیدا کرد؛ یکی با حافظه موقت چهار گیگابایت و دیگری با حافظه موقت شش گیگابایت. قیمت اولی بین 4.6 تا 4.8 میلیون تومان است و برای مدلی که شش گیگابایت Ram دارد باید 5.5 میلیون تومان پول خرج کرد. عوض کشیدن منت سامسونگ همین الان می توان سراغ Poco M3 رفت که با حافظه موقت شش گیگابایت و فضای ذخیره سازی دو برابر A13 تنها 4.8 میلیون تومان فروخته می گردد. ضخامت Poco M3 تقریبا یک میلیمتر بیشتر از گلکسی A13 ضخامت است، ولی اگر کشتی گیر بودند اجازه داشتند همزمان وارد تشک شوند. قدرت نمایشگر دو گوشی هم برابر است. در بخش باتری پوکو M3 کمی بهتر عمل می نماید. عوض شارژسریع 15 وات، با قدرت 18 وات شارژ می گردد و قابلیت شارژ معکوس هم دارد. با این حال در بخش دوربین، سه حسگر برایش درنظر گرفته اند.

A13 مقابل گلکسی M22؛ رجحانن از نظر نمایشگر

گلکسی A13 به نمایشگر 6.6 اینچی تمام HD از نوع IPS مجهز است. روی آن را به جهت محافظت بهتر، یک لایه محافظ گوریلاگلس نسل پنج کشیده اند و نمایشگر 83 درصد از قاب رویی را به خود اختصاص داده است. گلکسی M22 عملکردی به مراتب بهتر خواهد داشت، چون نمایشگر آن را با استفاده از فناوری سوپر AMOLED طراحی نموده اند. حتی با اینکه اندازه این صفحه 6.4 اینچ است رجحان معین خود را تثبیت می نماید. گلکسی M22 بعلاوه از نظر ابعاد، گوشی خوش دست تری محسوب می گردد، چون شش میلیمتر کوتاه تر است و دو و نیم میلیمتر هم عرض کمتری دارد. روی گلکسی M22 پردازنده مدیاتک نصب شده و کوشش نموده اند با استفاده از چهار گیگابایت حافظه موقت و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی عملکرد روان تر آن را تضمین نمایند. چهار دوربین با حسگر اصلی 48 مگاپیکسل، دوربین سلفی 13 مگاپیکسل و باتری با قابلیت شارژسریع 25 وات، رجحان های دیگر M22 مقابل A13 هستند.

A13 مقابل Redmi 10X؛ رجحانن از نظر دوربین سلفی

گلکسی A13 با دوربین سلفی هشت مگاپیکسل عرضه شده است. حسگر این دوربین از نوع عریض انتخاب شده و با دریچه دیافراگم f/2.2 عمل می نماید، پس طبیعی است اگر عکس هایی که با آن ثبت می کنید قادر نباشند انتظارات شما را برآورده نمایند. گوشی Redmi 10X با دوربیتن سلفی 13 مگاپیسکل عرضه شده است. حسگر آن از دریچه دیافراگم f/2.3 برخوردار است و با یاری سایز سنسور 1.3 اینچی عکس های سلفی به مراتب بهتر از گلکسی A13 ثبت می نماید. از نظر ظاهری Redmi 10X شباهت زیادی به A13 دارد. 162 میلیمتر قد، 77 میلیمتر عرض و 9 میلمتر ضخامت با وزن 200 گرم، به مرور روی اعصاب می رود. نمایشگر 6.5 اینچی تمام HD رقابت را تنگاتنگ و نفس گیر پیش می برند، اما در ادامه ردمی 10X میخ خود را در سنگ می کوبد و با تاکید روی 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، شش گیگابایت حافظه موقت و عملکرد بهتر باتری نشان می دهد با قیمت تقریبا برابر بهتر از گلکسی A13 خواهد بود.

A13 مقابل پوکو M3 پرو؛ رجحانن از نظر عملکرد نسل پنجم

گلکسی A13 قادر نیست در شبکه نسل پنج عمل کند. این یک نقطه ضعف بزرگ و ایرادی نابخگرددنی است. بخصوص اینکه با پرداخت همین اندازه پول می توان صاحب یک گوشی سازگار با 5G شد. اگر آینده شبکه های مخابراتی برایتان اهمیت دارد و اخبار مربوط به راه اندازی نسل پنج موبایل در کشور را دنبال می کنید، ما در وبلاگ گوگل، Poco M3 پرو را پیشنهاد می دهیم. این یکی 162 میلیمتر ارتفاع، 75 میلمتر عرض و 9 میلیمتر ضخامت دارد و وزنش به 190 گرم می رسد که برای گوشی های سازگار با نسل پنج مثبت است. نمایشگر 6.5 اینچی از نوع IPS با دقت تمام HD و تراکم پیکسلی 405ppi، فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت و چهار گیگ حافظه موقت، دوربین سه گانه با حسگر اصلی 48 مگاپیکسل و باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی با توان شارژسریع 18 وات پیروزی های دیگری را برای پوکو M3 پرو رقم می زنند.

A13 مقابل Moto G22؛ رجحانن از نظر ظاهر متفاوت

گلکسی A13 ظاهر کاملا تکراری دارد. مسئله ای که در تمام گوشی های حاضر در این لیست دیده می گردد. اگر از سامسونگ و شیائومی دل پری دارید و می خواهید از شرشان خلاص شوید، Moto G22 اثر تقریبا خلاقانه موتورولا پیشنهاد بدی نیست. محصول موتورولا 164 میلیمتر ارتفاع، 75 میلیمتر عرض و 8.5 میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن به 185 گرم می رسد. به نمایشگر 6.5 اینچی با دقت 720p مجهز است و با پردازنده مدیاتک، چهار گیگابایت حافظه موقت و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی کار می نماید. دوربین چهارگانه با حسگر اصلی 50 مگاپیکسل به لطف وجود حسگر هشت مگاپیکسلی اولترا واید عملکرد مطلوب تری از خود به نمایش می گذارد. در بخش سلفی دوربین 16 مگاپیکسلی رجحان دیگری برای Moto G22 رقم می زند. همین احساس را می توانید نسبت به آنر مدل X7 داشته باشید. فناوری شارژ سریع 22 وات این گوشی به راحتی گلکلسی A13 را شکست می دهد.

منبع: فرارو

به "شش گوشی که می توان عوض گلکسی A13 خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش گوشی که می توان عوض گلکسی A13 خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید