علم و تکنولوژی

استان سمنان میزبان نوروزگاه ها خواهد شد

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان از راه اندازی نوروزگاه ها در شهرهای مختلف استان با هدف پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران رضوی طی ایام نوروز سال آینده خبر داد.

8 اسفند 1402

برترین لوازم جانبی گلکسی A25 سامسونگ در خبرنگاران

گلکسی A25 به عنوان جانشین گوشی محبوب گلکسی A24 سامسونگ توانسته با بهره بردن از مشخصات فنی بسیار خوب و قیمت مناسب، توجه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند و به یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند این برند در بازار ایران تبدیل گردد. اگر از کاربران این گوشی...

19 بهمن 1402

ببینید؛ تریلر نو تکن 8 به داستان این سری می پردازد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی تریلر جدیدی از تکن 8 منتشر کرده است که در آن برایان کاکس (Brian Cox)، بازیگر اسکاتلندی، داستان این سری را از ابتدا تا به امروز به صورت خلاصه وار روایت می کند.

23 دی 1402

یک سیاره غول پیکر جایی عجیب در منظومه شمسی پنهان شده است

پژوهشگران ناسا در جدیدترین آنالیز خود می گویند 7 درصد احتمال وجود دارد که یک سیاره غول پیکر یخی در منظومه شمسی پنهان شده باشد.

11 تیر 1402

پشتیبانی از بازی Dreams در شهریور ماه امسال به انتها می رسد

استودیوی مدیا مولکول (Media Molecule) به تازگی اعلام نموده است که پشتیبانی از بازی Dreams را در امسال متوقف خواهد نمود.

29 فروردین 1402

قیمت گوشی های آیفون پنجشنبه 17 فروردین 1402

خبرنگاران- قیمت آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت به وسیله بعضی از فروشنده های موبایل بیش از 110 میلیون اعلام می گردد. گران ترین گوشی فعلی در بازار موبایل ایران است و خرید آیفون 13 پرو مکس نسخه 512 و 256 گیگ به ترتیب 90 و 81 میلیون تومان آب می خورد.

17 فروردین 1402

تنگه ارغوان یکی از جاذبه های گردشگری استان ایلام به شمار می رود

بیتوته/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تنگه ارغوان یکی از جاذبه های گردشگری استان ایلام به شمار می رود.

13 اسفند 1401

تصاویری جالب از گوشی موتورولا با صفحه نمایش رول شونده

موتورولا در سال 2020 با Razr، گوشی تاشوی خود توجه ها را جلب کرد و حالا با یک موبایل رول شونده مفهومی، نمایشگاه MWC بارسلونا را تحت تاثیر گذاشته است.

10 اسفند 1401

عکس ، فضا از نگاه جیمزوب در یک سال

گجت نیوز نوشت: اگرچه یک سال بیشتر از شروع کار تلسکوپ فضایی جیمز وب نمی گذرد، اما JWST تا به امروز توانسته تصاویر فوق العاده ای را از کیهان به ثبت برساند. در ادامه به معرفی 10 مورد از مهمترین دستاوردهای تلسکوپ فضایی جیمز وب در اولین سال کاری خود خواهیم پرداخت.

6 اسفند 1401

نتایج جالب یک پژوهش درباره موهای صاف ، فر ، مجعد و سرهای طاس!

آزمایشات نو و جالبی صورت گرفته که دلیل و چگونگی تکامل موهای فردار را به ما نشان می دهند.

30 بهمن 1401

ببینید؛ تریلرهای نو تکن 8 به مکانیک های گیم پلی و شخصیت نینا می پردازند

کمپانی باندای نامکو به تازگی در کنار انتشار ویدیویی 36 دقیقه ای از گیم پلی تکن 8، از شخصیت نینا ویلیامز (Nina Williams) نیز رونمایی نموده است.

24 بهمن 1401

تصمیم عجیب آموزش و پرورش مشهد ، کاشت یک میلیارد درخت به وسیله دانش آموزان!

با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و آموزش و پرورش خراسان رضوی، دانش آموزان خراسانی به طرح کاشت یک میلیارد درخت پیوستند.

21 بهمن 1401

تماشای چه انیمیشنی در محیط خانواده مناسب است؟

لزوما تماشای هر انیمیشنی به همراه همه اعضای خانواده مناسب نیست و قبل از تصمیم گیری برای تماشا یک انیمیشن با اعضای کوچک تر خانواده، باید دقت و حساسیت به خرج دهیم.

20 بهمن 1401

ردپای دایناسورها را در موزه موریسون ببینید

دایناسور ریج در موزه موریسون واقع در استان کولورادو، یکی از مشهورترین سایت های مرتبط با ردپای دایناسورها و در کل دایناسور محسوب می گردد. این محل که به وسیله آرتور لیکز در سال 1877 کشف شد مکانی مملو از آثار دایناسورهای شناخته شده ای مانند آپاتوزاروس، دیپلودوکوس،...

12 بهمن 1401

راهنمای خرید برترین گوشی برای پابجی و کالاف دیوتی در خبرنگاران

بازی پابجی و کالاف دیوتی موبایل از برترین و معروف ترین بازی های موبایلی در سبک شوتر به شمار می روند و این روزها در میان گیمرها و کاربران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. در این مقاله به معرفی و آنالیز گوشی های گیمینگ در بازه های مختلف قیمتی خواهیم...

13 دی 1401

5 انیمیشن و انیمه گرانقیمت تاریخ سینما

معمولا تصور می گردد که انیمیشن ها فقط برای بچه ها ساخته می شوند اما واقعیت این است که بسیاری از آن ها به مقدار ای خوش ساختند که بزرگ سالان هم هوادار پروپا قرصشان هستند و تا وقتی بارها و بارها به تماشای این فیلم های بانمک و خوش رنگ و لعاب ننشینند، بی خیال...

12 دی 1401

شرکت سونی از اپلیکیشن اختصاصی تاکسی رونمایی کرد

شرکت سونی از یک برنامه تاکسی اختصاصی رونمایی نموده است که در حال حاضر فقط در ژاپن قابل استفاده است. این برنامه تاکسی آنلاین تازه S.Ride نام دارد.

3 دی 1401

Powers از امروز در شبکه پلی استیشن؛ چقدر هزینه ساخت خواهد داشت؟

سونی اعلام نمود اولین نسخه اختصاصی مجموعه نمایشی Powers از امروز سه شنبه، 10 مارس در شبکه پلی استیشن امریکا عرضه می گردد. اولین اپیزود این مجموعه رایگان است و امکان استریم آن از روی یوتیوب نیز هست. Powers براساس رمان تصویری به همین نام برایان مایکل بندیس ساخته...

19 آذر 1401

معاون وزیر خارجه: قرارداد 40 میلیارد دلاری با روسیه امضا می کنیم

معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه گفت: حدود 6.5 میلیارد دلار از تفاهم نامه با شرکت گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده، که مابقی تفاهم نامه ها به ارزش 40 میلیارد دلار در یک ماه آینده به قرارداد تبدیل می شود.

11 آبان 1401

انجام طرح پژوهشی آنالیز مردم شناختی سوزن دوزی و نقوش آن در بین زنان ترکمن گنبد کاووس

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، انجام طرح پژوهشی آنالیز مردم شناختی سوزن دوزی و نقوش آن در بین زنان ترکمن گنبد کاووس صورت پذیرفت.

11 آبان 1401
تعداد: (161)