Powers از امروز در شبکه پلی استیشن؛ چقدر هزینه ساخت خواهد داشت؟

به گزارش وبلاگ گوگل، سونی اعلام نمود اولین نسخه اختصاصی مجموعه نمایشی Powers از امروز سه شنبه، 10 مارس در شبکه پلی استیشن امریکا عرضه می گردد. اولین اپیزود این مجموعه رایگان است و امکان استریم آن از روی یوتیوب نیز هست. Powers براساس رمان تصویری به همین نام برایان مایکل بندیس ساخته شده است و در آن کارگاهی به نام کریستین والکر (با بازی شارلتو کوپلی) به همراه دستیارش (با بازی سوزان هِوارد) به سراغ بازپرسی از افرادی با نیروهای ابرقهرمانی و فرامعمولی می روند. این رمان ترکیبی از ژانرهای پلیسی، عملی تخیلی و فانتزی در بستری داستانی است.

Powers از امروز در شبکه پلی استیشن؛ چقدر هزینه ساخت خواهد داشت؟

به نظر می رسد شرکت سونی با عرضه این مجموعه نمایشی می خواهد از دنیای بازی وارد دنیای فراوری محتوای تلویزیونی و مجموعه های نمایشی اختصاصی گردد و بخت خودش را آزمایش کند. جان کولر، سخنگوی بخش بازاریابی پلی استیشن سونی می گوید: ما می خواهیم بالاترین سطح ممکن فراوری را ارائه دهیم. ما می خواهیم سطحی فراتر از سریال های خانه پوشالی (House of Cards)، افسارگسیخته (Breaking Bad) و نارنجی همان سیاه نو است (Orange is the New Black) ارائه دهیم.

چیزی که در این میان اهمیت دارد، هزینه فراوری این سریال است. هزینه فراوری هر اپیزود خانه پوشالی در حدود 4.5 میلیون دلار بوده که در پایان بیشتر هم شده است. هزینه فراوری مجموعه افسارگسیخته نیز سه میلیون دلار برای هر اپیزود اعلام شده است. فراوری نارنجی همان سیاه نو است نیز زیر چهار میلیون دلار برای هر اپیزود هزینه داشته است. این در حالی است که برای یک شبکه تلویزیونی مانند نت فلکیس کم کیفیت ترین سریال 3.8 میلیون دلار برای هر اپیزود هزینه بر خواهد بود. بر همین اساس است که تخمین زده می گردد هر اپیزود سریال Powers بین 3 تا 4 میلیون دلار هزینه فراوری داشته باشد و چون هر سری 10 اپیزود است، هر سری حدوداً 30 تا 40 میلیون دلار هزینه فراوری دارد.

کولر می گوید: برای ما هزینه فراوری این سریال مهم نیست و هر طوری هست می خواهیم به بالاترین سطح کیفی ممکن برسیم. برای ما این اهمیت دارد که همراه با ابرقهرمان های داستان باشیم و انواع افکت ها و جلوه های بصری نو را خلق کنیم. تمام کوشش مان را خواهیم کرد که بالاترین کیفیت را اینجا ببینید.

منبع

منبع: یک پزشک

به "Powers از امروز در شبکه پلی استیشن؛ چقدر هزینه ساخت خواهد داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Powers از امروز در شبکه پلی استیشن؛ چقدر هزینه ساخت خواهد داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید