ببینید؛ تریلر نو تکن 8 به داستان این سری می پردازد

به گزارش وبلاگ گوگل، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی تریلر جدیدی از تکن 8 منتشر کرده است که در آن برایان کاکس (Brian Cox)، بازیگر اسکاتلندی، داستان این سری را از ابتدا تا به امروز به صورت خلاصه وار روایت می کند.

ببینید؛ تریلر نو تکن 8 به داستان این سری می پردازد

می توان گفت که این یک ترفند بازاریابی نسبتا استاندارد است که در گذشته از طریق اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) و نینتندو (Nintendo) به ترتیب برای اسپایدرمن 2 و Tears of the Kingdom نیز انجام شد. با این حال چیزی که اینسامنیاک و نینتندو نداشتند، بازیگری به نام برایان کاکس از سریال Succession بود. مردی که لوگان روی را زنده کرد، اینجاست تا درباره ژن شیطان و موارد دیگر به ما بگوید. این بازیگر اسکاتلندی در حالی که موسیقی دراماتیکی در پس زمینه آغاز به پخش شدن می کند، می گوید که هر مبارزه، مهم نیست کوچک یا بزرگ، داستانی پشت آن وجود دارد.

سری تکن با داشتن رکورد طولانی ترین داستان در بازی های ویدیویی، فصل نوی را آغاز می کند که در آن حماسه غم انگیز نسل خونی میشیما و کازاما و پدر و پسری که جهان را تغییر می دهند، ادامه می دهد. داستان رشد و عزم جین کازاما برای شکست پدرش، نقطه عطف این حماسه نو خواهد بود. در واقع کازویا میشیما، پدرسالار خانواده، جهان را با شرکت خود، G Corporation، فتح کرده است و اکنون در آستانه رسیدن به هدف نهایی خود یعنی سلطه جهانی است و کازاما باید در کنار تسلط بر ژن شیطان خود، جلوی او را بگیرد.

گفتنی است که هشتمین نسخه از سری تکن به زودی عرضه می شود و باید دید که این بازی با 32 شخصیت قابل بازی در ابتدای عرضه، حالت آرکید، وجود سیستمی نو در گیم پلی با عنوان Heat که اجازه می دهد تا بازیکنان حرکات ویژه ای را در زمانی مشخص پیاده سازی کنند، جلوه های بصری فوق العاده با انیمیشن های مجذوب کننده که این سری بی نظیر هستند و غیره، چگونه عمل خواهد کرد.

بازی تکن 8 در 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه دموی بازی نیز هم اکنون برای تجربه در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر نو تکن 8 به داستان این سری می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر نو تکن 8 به داستان این سری می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید