سینما

برترین لوازم جانبی گلکسی A25 سامسونگ در خبرنگاران

گلکسی A25 به عنوان جانشین گوشی محبوب گلکسی A24 سامسونگ توانسته با بهره بردن از مشخصات فنی بسیار خوب و قیمت مناسب، توجه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند و به یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند این برند در بازار ایران تبدیل گردد. اگر از کاربران این گوشی...

19 بهمن 1402

ببینید؛ تریلر نو تکن 8 به داستان این سری می پردازد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی تریلر جدیدی از تکن 8 منتشر کرده است که در آن برایان کاکس (Brian Cox)، بازیگر اسکاتلندی، داستان این سری را از ابتدا تا به امروز به صورت خلاصه وار روایت می کند.

23 دی 1402

نمایش نامه اولئانا معرفی می گردد

به گزارش خبرنگاران ؛ سعید مبشری تهیه کننده تالار آیینه مطرح نمود: یکشنبه بیست و پنجم، نمایشنامه اولئانا اثر دیوید ممت در برنامه معرفی می گردد.

26 تیر 1402

ببینید؛ تریلرهای نو تکن 8 به مکانیک های گیم پلی و شخصیت نینا می پردازند

کمپانی باندای نامکو به تازگی در کنار انتشار ویدیویی 36 دقیقه ای از گیم پلی تکن 8، از شخصیت نینا ویلیامز (Nina Williams) نیز رونمایی نموده است.

24 بهمن 1401

تماشای چه انیمیشنی در محیط خانواده مناسب است؟

لزوما تماشای هر انیمیشنی به همراه همه اعضای خانواده مناسب نیست و قبل از تصمیم گیری برای تماشا یک انیمیشن با اعضای کوچک تر خانواده، باید دقت و حساسیت به خرج دهیم.

20 بهمن 1401

5 انیمیشن و انیمه گرانقیمت تاریخ سینما

معمولا تصور می گردد که انیمیشن ها فقط برای بچه ها ساخته می شوند اما واقعیت این است که بسیاری از آن ها به مقدار ای خوش ساختند که بزرگ سالان هم هوادار پروپا قرصشان هستند و تا وقتی بارها و بارها به تماشای این فیلم های بانمک و خوش رنگ و لعاب ننشینند، بی خیال...

12 دی 1401

چرا درام های تاریخی درباره اشراف و ثروتمندان هواداران زیادی دارند؟

تاریخ مملو از اتفاقات هیجان انگیز و ناشناخته است که موضوع اصلی بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی به شمار می روند. سهولت یافتن موضوع تنها علتی نیست که بسیاری از استودیوهای بزرگ فیلم سازی را به سمت ساخت درام های تاریخی سوق می دهد؛ مهم ترین...

20 مهر 1401

بیوگرافی الناز شاکردوست

او ظرف کمتر از یک سال در 4 فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد و در سال 1397 برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد پیروز شد جایزه سیمرغ بلورین برترین بازیگر زن را از آن خود کند.

20 مهر 1401

کانون پرورش فکری برای هفته کودک چه می نماید؟

مدیر عامل کانون پرورش فکری بچه ها گفت: به مناسبت هفته ملی و جهانی کودک برای همه سطوح سنی ویژه برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

14 مهر 1401

اعلام برنامه نمایش شب، داخلی، دیوار در جشنواره تورنتو

فیلم سینمایی شب، داخلی، دیوار روزهای 12، 13، 15 و 17 سپتامبر در جشنواره تورنتو کانادا به نمایش گذاشته می گردد.

23 شهریور 1401

تاخیر در پرواز هواپیما ها با حوادث عجیب و غریب !

تاخیر در پرواز هواپیماها همیشه اتفاق می افته اما دلیل این تاخیرها همیشه نقص فنی هواپیما یا بد و نامساعد بودن شرایط آب و هوایی نیست. بعضی وقت ها اتفاقات خیلی عجیب و شاید خنده دار یا شوکه کننده ای باعث تاخیر و یا بعضی وقت ها فرود اضطراری هواپیما میشن. اتفاقاتی...

20 شهریور 1401

کارمندان زن ساعت 12 تعطیل شوند و به نیابت از حکومت در خانواده خدمت نمایند

استاندار فارس گفت: برای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیگیری های لازم در این زمینه اجرا شده و درصدد هستیم که بانوان متاهل که کارمند ادارات استان هستند بتوانند ساعت 12 به منزل بروند و در سنگر خانواده، به جامعه خدمت نمایند.

11 شهریور 1401

10 سریال و انیمیشن تلویزیونی برتر که فیلم هایی بر اساس آن ها ساخته شد

به نظر می رسد فرایند ساخت فیلم با اقتباس از سریال های تلویزیونی در حال حاضر بسیار محبوب شده و عناوینی نظیر برگری باب و بعلاوه بیویس و بات هد: دنیا را به مسخره می گیرند هم اکنون در پارامونت پلاس در حال پخش هستند. در واقع این یعنی هواداران هر کدام از سریال...

13 مرداد 1401

بازیگرا پیش کدام پزشک ایمپلنت دندان انجام می دهند؟

از دیرباز بازیگران الگو قشر جوان جامعه هستند ، از هر لحاظ همواره عموم جامعه پیرو رفتار و پوشش آنان قرار گرفته اند. معمولا بازیگران برای خوب دیده شدن بایستی بتوانند برترین باشند. هنرمندان بهتر است همواره آراسته و با ظاهری شیک در جامعه و ملع عام ظاهر شوند...

26 تیر 1401

پوستر تازه شهربانو رونمایی شد

تهران (پانا) - پوستر نو فیلم سینمایی شهربانو همزمان با آخرین روزهای اکران آنلاین رونمایی شد.

24 خرداد 1401

آموزش طراحی سفره هفت سین با کمترین هزینه

با یادگیری ترفندی آسان می توان با کمترین هزینه یک سفره هفت سین زیبا طراحی کرد.

4 خرداد 1401

برگزاری فم تور آشنایی با آذربایجان شرقی برای اصحاب رسانه ترکیه

خبرگزاری خبرنگاران-مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری فم تور آشنایی با ظرفیت های گردشگری استان برای فعالان گردشگری و اصحاب رسانه ترکیه خبر داد.

31 اردیبهشت 1401

راهی ساده برای کنترل فشار خون

تهران (پانا) - محققان می گویند دریافت پروتئین از منابع مختلف، می تواند به کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا یاری کند.

25 اردیبهشت 1401

جوایز بفتا 2022 برندگانش را شناخت

جوایز سالانه آموزشگاه فیلم بریتانیا برندگان خود را معرفی کرد و فیلم قدرت سگ ساخته جین کمپیون برنده برترین فیلم و کارگردانی شد.

18 اردیبهشت 1401

زوایای پنهان زندگی فرشچیان امشب بازگو می گردد

مستند گنجینه هنر با مروری بر زندگی هنری محمود فرشچیان، نگارگر ایرانی چهارشنبه، 18 اسفند ماه پخش می گردد.

10 اردیبهشت 1401
تعداد: (66)