بازی ترسناک Slitterhead معرفی گردید؛ اثر نو خالق سایلنت هیل

به گزارش وبلاگ گوگل، کئیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، خالق و کارگردان بازی های سایلنت هیل، سایرن و گرویتی راش که مدتی پیش از سونی جدا شد و استودیو مستقل خود را تأسیس کرد، در جریان مراسم گیم اواردز 2021 اولین بازی این استودیو را با نام Slitterhead معرفی کرد. اثری که دوباره تویاما را به دنیای عجیب آثار ترسناک برده است.

بازی ترسناک Slitterhead معرفی گردید؛ اثر نو خالق سایلنت هیل

بازی Slitterhead اولین اثر استودیو نو تویاما یعنی بوکه گیم (Bokeh Game Studio) است که سال پیش پس از جدایی تویاما از استودیو ژاپن سونی تأسیس شد. علاوه بر تویاما، افراد تأثیرگذار دیگری هم از استودیو بسته شده ژاپن سونی در بوکه گیم حضور دارند و در ساخت این بازی به خالق سایلنت هیل یاری می نمایند. از جمله این افراد می توان به طراح ارشد گرویتی راش یعنی جونیا اوکورا (Junya Okura) و یکی دیگر از مؤسسان استودیو بوکه گیم یعنی کازونوبو ساتو (Kazunobu Sato) اشاره نمود.

در ماه فوریه، کازونوبو ساتو بیان نموده بود که کئیچیرو تویاما در بازی نو خود به سراغ ریشه های آثار ترسناک قدیمی اش بازخواهد گشت. با این حال، در آن موقع اطلاعات کمی درباره بازی نو این استودیو فاش شد و فقط گفته شد که تویاما می خواهد بازیکنان هنگام تجربه این اثر به وجد آیند و بعلاوه قرار است این اثر از زیر-ژانر محبوب بازی مرگ الهام بگیرد.

حال که بازی Slitterhead معرفی شده است، به نظر باید حق را به ساتو بدهیم چراکه همین تریلر هم به وضوح نشان می دهد که این اثر یک بازی ترسناک با موجودات عجیب وغریبی است که در آثار قدیمی تویاما هم کم وبیش شاهد آن بوده ایم. البته، هنوز هم جزئیات کاملی از بازی منتشر نشده اما به هر حال اولین تریلر آن می تواند اطلاعاتی از فضای کلی این اثر به ما بدهد. نکته مجذوب کننده دیگر همکاری مجدد تویاما با آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka) است. یامائوکا بیش از همه به خاطر آهنگسازی سری بازی سایلنت هیل شناخته می گردد.

با این حال، علاوه بر اینکه همه چیز بازی نشان از یک اثر ترسناک دارد اما به نظر می رسد که فضای کلی بازی با نوع ترس اثری همانند سایلنت هیل کاملاً متفاوت باشد و در اینجا تویاما راستا دیگری را انتخاب نموده باشد. برخلاف فضای آرام و دلهره آور و تهدیدآمیز سری بازی سایلنت هیل، به نظر می رسد بازی Slitterhead بسیار پرسروصداتر باشد و خشونت آن هم مستقیم تر و بسیار بیشتر باشد.

استودیو بوکه گیم هنوز تاریخ حدودی عرضه بازی یا پلتفرم های آن را اعلام ننموده است اما می توانیم امید داشته باشیم که در سال میلادی آینده جزئیات بیشتری را از این بازی بشنویم.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی ترسناک Slitterhead معرفی گردید؛ اثر نو خالق سایلنت هیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ترسناک Slitterhead معرفی گردید؛ اثر نو خالق سایلنت هیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید