فورد اکسپلورر جدید بخرید Ps5 رایگان بگیرید!

به گزارش وبلاگ گوگل، صنعت خودرو و کنسول های بازی به طور معمول به خاطر بازی هایی همچون گرن توریسمو ارتباط مستقیم دارند.

فورد اکسپلورر جدید بخرید Ps5 رایگان بگیرید!

به گزارش وبلاگ گوگل و به نقل از پدال، فورد هم اکنون رابطه ای غیرمعمول با کنسول های بازی برقرار نموده است. این خودروساز آمریکایی در کنار عرضه اکسپلورر جدید یک دستگاه پلی استیشن 5 رایگان را نیز اهدا می نماید. در واقع فورد با کنار گذاشتن روش های تخفیف سنتی روشی جدید را برگزیده است. البته خرید یک شاسی بلند برای به دست آوردن یک کنسول بازی موضوعی خنده دار به نظر می رسد اما تقاضا برای این کنسول بازی بسیار بالاست.

اولین نمونه های این کنسول بازی پیش از این به فروش رفته اند بنابراین آن هایی که شاید به دنبال خرید یک خودروی جدید باشند شاید یک راه میانبر برای به دست آوردن پلی استیشن 5 را پیدا نمایند. متأسفانه به نظر می رسد این روش بازاریابی فقط مختص آمریکا بوده و تعیین نیست که تا چه زمانی ادامه خواهد یافت. شایان ذکر است قیمت اکسپلورر 2021 از 32225 دلار آغاز می گردد که نسبت به قبل کاهش یافته است.

اکسپلورر پیش از این پرفروش ترین شاسی بلند میان سایز آمریکا بوده و نسخه هفت نفره آن با دو نوع قوای محرکه 2.3 لیتری توربوی 300 اسبی و 6 سیلندر 3 لیتری اکوبوست 400 اسب بخاری برای مدل ST و قدرت 365 اسبی برای مدل پلاتینیم عرضه می گردد. اکسپلورر گزینه ای جذاب در بازار است اما آیا شما واقعاً یک شاسی بلند جدید را فقط برای دستیابی به کنسول بازی سونی خریداری می نماید؟ شاید این ایده در برخی کشورها جواب دهد اما شک داریم که همه جای جهان از آن استقبال گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "فورد اکسپلورر جدید بخرید Ps5 رایگان بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورد اکسپلورر جدید بخرید Ps5 رایگان بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید