اخبار صنعت

مترو تهران: استفاده از گاز سمی در ایستگاه ارم سبز صحت ندارد

گرد و غبار مشاهده شده در ایستگاه ارم سبز به دلیل فعالیت های عمرانی بوده که تاکید کردیم، این فعالیت ها متوقف گردد.

16 اسفند 1401

عکس ، فضا از نگاه جیمزوب در یک سال

گجت نیوز نوشت: اگرچه یک سال بیشتر از شروع کار تلسکوپ فضایی جیمز وب نمی گذرد، اما JWST تا به امروز توانسته تصاویر فوق العاده ای را از کیهان به ثبت برساند. در ادامه به معرفی 10 مورد از مهمترین دستاوردهای تلسکوپ فضایی جیمز وب در اولین سال کاری خود خواهیم پرداخت.

6 اسفند 1401

زنگ خطر مصرف گاز به صدا عایدی

با تشدید برودت هوا در کشور، از هفته گذشته، مصرف گاز بخش های خانگی و تجاری در استان های شمالی افزایش یافته و موجب افت فشار گاز در این منطقه ها شده است.

27 بهمن 1401

تصمیم عجیب آموزش و پرورش مشهد ، کاشت یک میلیارد درخت به وسیله دانش آموزان!

با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و آموزش و پرورش خراسان رضوی، دانش آموزان خراسانی به طرح کاشت یک میلیارد درخت پیوستند.

21 بهمن 1401

سرما و یخبندان 5 روزه در کشور

خبرنگاران: سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد در بیشتر منطقه ها کشور تا چهارشنبه نسبت به تداوم آلودگی هوا در 9 استان هشدار صادر کرد.

2 بهمن 1401

معاون وزیر خارجه: قرارداد 40 میلیارد دلاری با روسیه امضا می کنیم

معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه گفت: حدود 6.5 میلیارد دلار از تفاهم نامه با شرکت گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده، که مابقی تفاهم نامه ها به ارزش 40 میلیارد دلار در یک ماه آینده به قرارداد تبدیل می شود.

11 آبان 1401

راهیابی نفرات برتر مسابقات دوومیدانی کارگران خراسان رضوی به رقابت های کشوری

رئیس انجمن دوومیدانی کارگران خراسان رضوی گفت: نفرات برتر مسابقات دوومیدانی کارگران این استان به مسابقات دو استقامت صحرانوری کارگران کشور راه یافتند.

22 مهر 1401

عربستان سعودی سال آینده یک زن را به فضا می فرستد

عربستان سعودی روز پنجشنبه از راه اندازی یک برنامه آموزشی با هدف اعزام فضانوردانی از این کشور از جمله یک فضانورد زن به فضا اطلاع داد.

3 مهر 1401

الماس اسرارآمیز فضای خارج از جو زمین

دانشمندان درباره وجود آن بحث نموده اند. ردپا های کوچک سرنخ هایی را ارائه کردند. اکنون پژوهشگران وجود الماس آسمانی را پس از یافتن آن در سطح زمین تایید نموده اند.

29 شهریور 1401

محمد عمری: پیشنهاد استقلال را رد کردم چون پرسپولیس عشق زندگی من است

تهران (پانا) - وینگر تکنیکی پرسپولیس می گوید از بازی کردن کنار بازیکنان بزرگ این تیم چیزهای زیادی یاد می گیرد.

6 شهریور 1401

رامسر می تواند به مقصد گردشگری کشاورزی تبدیل گردد

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، رامسر می تواند به مقصد گردشگری کشاورزی تبدیل گردد.

3 شهریور 1401

بازدید وزیر کشور از منطقه ها سیل زده چهارمحال و بختیاری

وزیر کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری با بالگرد در منطقه ها سیل زده این استان حضور پیدا کرد تا از نزدیک شرایط مردم آسیب دیده و خسارت های سیلاب را مورد آنالیز و ارزیابی قرار دهد.

16 مرداد 1401

تا دو ماه دیگر تولید سمند و پژو 405 متوقف می شود

سال گذشته در پی بازدید سرزده رئیس جمهور از پارکینگ های خودروهای دارای کسری قطعه و خطوط تولید و با دستور وی گروه صنعتی ایران خودرو متعهد به کاهش تعداد خودروهای ناقص به اندازه متعارف حداکثر تولید تجمیعی دو هفته خود شد.

7 مرداد 1401

آشنایی با دسته بندی های متنوع آگهی املاک در خبرنگاران

آکهی های املاک در دسته بندی های متنوعی در خبرنگاران منتشر می شوند. این دسته بندی ها، بر اساس احتیاج کاربران و بازار املاک طراحی و پیاده سازی شده اند تا انتشار و پیدا کردن آگهی، با حداکثر سرعت و دقت امکان پذیر گردد. ورود به دسته بندی های املاک و جست وجو...

6 مرداد 1401

ازدواج آقای شهردار با یک تمساح!

در شهر کوچکی در مکزیک شهردار شهر در طی مراسمی با حضور میهمانان و پخش موسیقی محلی با یک تماس ازدواج کرد.

1 مرداد 1401

پلمب اقامتگاه سنتی به درخواست اتحادیه بستنی و آبمیوه!

خبرنگاران : اداره نظارت بر اماکن عمومی یکی از اقامتگاههای سنتی در تهران را پلمب کرد، این اقامتگاه سنتی پیش از این، اخطاری مبنی بر عدم رعایت ضوابط و مقررات اتحادیه آبمیوه و بستنی گرفته بود.

18 تیر 1401

تهیه پرونده 15 اثر حوزه صنعت نفت گچساران برای ثبت در لیست میراث ملی

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، تهیه پرونده 15 اثر حوزه صنعت نفت گچساران برای ثبت در لیست میراث ملی صورت پذیرفت.

15 تیر 1401

شکستن سقف شیشه ای 206 و 207 در زمان پنچرگیری

میان تمامی آپشن های رفاهی که تا به امروز در خودروهای روز دنیا به کار گرفته شده است، سقف پانوراما (پانورامیک/Panoramic) یکی از معدود آپشن هایی است که در بازار ایران یافت می گردد. یکی از آپشن های رفاهی خودرو که ایرانیان معمولاً از آن بسیار لذت می برند، سانروف...

6 تیر 1401

استمهال وام های دریافتی مراکز ⁧‫گردشگری‬⁩ تا انتها سال 1400

بنا بر اعلام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، طرح استمهال وام های دریافتی مراکز ⁧‫گردشگری‬⁩ تا سرانجام سال 1400 در ستاد ملی مقابله با کرونا به تصویب رسید.

28 خرداد 1401

وزیر نفت: معطل مذاکرات وین نخواهیم ماند

وزیر نفت گفت: وزارت نفت خود را معطل مذاکرات برای حصول توافق هسته ای در وین نمی کند، کوشش می کنیم با استفاده از توان اقتصادی بانک و شرکت های داخلی و گاه شرکت های خارجی پروژه های صنعت نفت را به پایان برسانیم.

26 خرداد 1401
تعداد: (127)