صرف هزینه در حوزه هوش مصنوعی سر به فلک می کشد

به گزارش وبلاگ گوگل به نقل از زد دی نت، صرف هزینه برای هوش مصنوعی از سال 2021 تا 2025 به وسیله مؤسسات مختلف آمریکایی سالانه 26 درصد رشد خواهد نمود و ایالات متحده جایگاه خود را به عنوان بزرگترین خرج کننده پول در حوزه هوش مصنوعی حفظ خواهد نمود. این کشور از سال 2019 این عنوان را در اختیار داشته است. بیش از نیمی از هزینه های جهانی هوش مصنوعی مربوط به آمریکا است.

صرف هزینه در حوزه هوش مصنوعی سر به فلک می کشد

تحلیلگران آی دی سی پیش بینی می نمایند خرده فروشی مبتنی بر هوش مصنوعی به وسیله سرمایه گذاری در نمایندگی های خدمات مشتریان و نیز ارائه مشاوره و توصیه تخصصی خرید مبتنی بر هوش مصنوعی، بخش زیادی از هزینه های هوش مصنوعی را به خود اختصاص خواهد داد. حدود 40 درصد از هزینه های صنعت برای هوش مصنوعی بر روی این دو هدف متمرکز خواهد شد.

بانکداری دیگر بخش پرهزینه حوزه هوش مصنوعی خواهد بود زیرا بانک های مشهور سعی می نمایند خدمات مشتریان را به وسیله سیستم های مشاوره و توصیه، تجزیه و تحلیل و آنالیز تقلب و امنیت به وسیله سیستم های اطلاعاتی و پیشگیری از تهدید مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود بخشند.

بعلاوه پیش بینی می گردد نمایندگی های خدمات مشتریان برای تقویت فرآیند فروش مجموعاً 20 درصد از کل هزینه های هوش مصنوعی در ایالات متحده را در سال 2025 به خود اختصاص دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صرف هزینه در حوزه هوش مصنوعی سر به فلک می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرف هزینه در حوزه هوش مصنوعی سر به فلک می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید