پشتیبانی از بازی Dreams در شهریور ماه امسال به انتها می رسد

به گزارش وبلاگ گوگل، استودیوی مدیا مولکول (Media Molecule) به تازگی اعلام نموده است که پشتیبانی از بازی Dreams را در امسال متوقف خواهد نمود.

پشتیبانی از بازی Dreams در شهریور ماه امسال به انتها می رسد

در واقع از 1 سپتامبر 2023 (10 شهریور 1402)، این ابزار ساخت بازی فوق العاده دیگر هیچ به روزرسانی دیگری دریافت نخواهد کرد و پشتیبانی از آن به طور کامل به خاتمه می رسد. البته کاربران همچنان می توانند از این بازی برای ساخت و به اشتراک گذاری محتوای تخیلی مورد علاقه خود استفاده نمایند. مدیا مولکول در بیانیه ای گفت:

استودیوی سازنده بعلاوه اعلام نموده که Dreams را در ماه مه به سرور جدیدی منتقل می نماید که منجر به محدودیت جدیدی برای فضای ذخیره سازی برای تمامی کاربران می گردد. در واقع تنها در مجموع 5 گیگابایت برای به اشتراک گذاشتن آثار خود در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. البته این شامل ساخته های فعلی آن ها نمی گردد و فقط روی آثاری که پس از انتقال سرور ساخته می گردد، اعمال خواهد شد.

این بازی که در فوریه 2020 برای پلی استیشن 4 و در ادامه روی پلی استیشن 5 منتشر شد، به سرعت تبدیل به ابزاری هیجان انگیز و نسبتا آسان برای بسیاری از افرادی شد که در پی ساخت بازی ها، شخصیت ها، دنیاها و سایر آثار دیجیتالی خود بودند. لازم به ذکر است که در طول این سه سال، هزاران پروژه سرگرم نماینده در بازی طراحی شده و با اینکه پشتیبانی از بازی ممکن است به زودی خاتمه برسد، اما این بازی قطعا به مسیر خود در سال های آینده ادامه خواهد داد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "پشتیبانی از بازی Dreams در شهریور ماه امسال به انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی از بازی Dreams در شهریور ماه امسال به انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید