بازی رایانه ای و کنسول بازی

ببینید؛ تریلر نو تکن 8 به داستان این سری می پردازد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی تریلر جدیدی از تکن 8 منتشر کرده است که در آن برایان کاکس (Brian Cox)، بازیگر اسکاتلندی، داستان این سری را از ابتدا تا به امروز به صورت خلاصه وار روایت می کند.

23 دی 1402

پشتیبانی از بازی Dreams در شهریور ماه امسال به انتها می رسد

استودیوی مدیا مولکول (Media Molecule) به تازگی اعلام نموده است که پشتیبانی از بازی Dreams را در امسال متوقف خواهد نمود.

29 فروردین 1402

ببینید؛ تریلرهای نو تکن 8 به مکانیک های گیم پلی و شخصیت نینا می پردازند

کمپانی باندای نامکو به تازگی در کنار انتشار ویدیویی 36 دقیقه ای از گیم پلی تکن 8، از شخصیت نینا ویلیامز (Nina Williams) نیز رونمایی نموده است.

24 بهمن 1401

5 انیمیشن و انیمه گرانقیمت تاریخ سینما

معمولا تصور می گردد که انیمیشن ها فقط برای بچه ها ساخته می شوند اما واقعیت این است که بسیاری از آن ها به مقدار ای خوش ساختند که بزرگ سالان هم هوادار پروپا قرصشان هستند و تا وقتی بارها و بارها به تماشای این فیلم های بانمک و خوش رنگ و لعاب ننشینند، بی خیال...

12 دی 1401

شرکت سونی از اپلیکیشن اختصاصی تاکسی رونمایی کرد

شرکت سونی از یک برنامه تاکسی اختصاصی رونمایی نموده است که در حال حاضر فقط در ژاپن قابل استفاده است. این برنامه تاکسی آنلاین تازه S.Ride نام دارد.

3 دی 1401

Powers از امروز در شبکه پلی استیشن؛ چقدر هزینه ساخت خواهد داشت؟

سونی اعلام نمود اولین نسخه اختصاصی مجموعه نمایشی Powers از امروز سه شنبه، 10 مارس در شبکه پلی استیشن امریکا عرضه می گردد. اولین اپیزود این مجموعه رایگان است و امکان استریم آن از روی یوتیوب نیز هست. Powers براساس رمان تصویری به همین نام برایان مایکل بندیس ساخته...

19 آذر 1401

10 سریال و انیمیشن تلویزیونی برتر که فیلم هایی بر اساس آن ها ساخته شد

به نظر می رسد فرایند ساخت فیلم با اقتباس از سریال های تلویزیونی در حال حاضر بسیار محبوب شده و عناوینی نظیر برگری باب و بعلاوه بیویس و بات هد: دنیا را به مسخره می گیرند هم اکنون در پارامونت پلاس در حال پخش هستند. در واقع این یعنی هواداران هر کدام از سریال...

13 مرداد 1401

معرفی بازی موبایل نوروزی؛ برترین جایگزین های PUBG و Call of Duty

در این مطلب به معرفی 4 بازی در سبک Call of Duty و PUBG می پردازیم که با گرافیک عالی و قابلیت های مختلف می توانند شما را در ایام عید و تعطیلات حسابی سرگرم نمایند.

1 تیر 1401

الدن رینگ در فروش هم رکوردشکنی کرد؛ جدول هفتگی فروش بازی بریتانیا

طبق نوترین آمار منتشر شده از فروش بازی ها به صورت فیزیکی و دیجیتالی در بریتانیا، الدن رینگ از زمان عرضه کال آو دیوتی: ونگارد تا به امروز، بیشترین فروش را در هفته نسخه انتشار به دست آورده است. از طرفی فروش بازی 2.5 برابر بیشتر از اثر بزرگ و نو هفته گذشته...

17 خرداد 1401

شروع ثبت نام چهارمین دوره جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان

دکتر فرشاد پازوکی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دبیر علمی جشنواره پروژه های دانش آموی فرهیختگان جوان از شروع ثبت نام چهارمین دوره این جشنواره اطلاع داد.

31 فروردین 1401

سامانه دانش بنیان به یاری آمد تا بازی سازان بازی های خود را توسعه دهند

یک شرکت دانش بنیان با طراحی سامانه هوشمند، به بازی سازان یاری کرد تا بدون احتیاج به دانش کد نویسی، بازی های خود را توسعه هند.

17 اردیبهشت 1400

فورد اکسپلورر جدید بخرید Ps5 رایگان بگیرید!

صنعت خودرو و کنسول های بازی به طور معمول به خاطر بازی هایی همچون گرن توریسمو ارتباط مستقیم دارند.

6 بهمن 1399