معرفی بازی موبایل نوروزی؛ برترین جایگزین های PUBG و Call of Duty

به گزارش وبلاگ گوگل، در این مطلب به معرفی 4 بازی در سبک Call of Duty و PUBG می پردازیم که با گرافیک عالی و قابلیت های مختلف می توانند شما را در ایام عید و تعطیلات حسابی سرگرم نمایند.

معرفی بازی موبایل نوروزی؛ برترین جایگزین های PUBG و Call of Duty

اگر از علاقه مندان به بازی هایی نظیر Call of Duty و PUBG Mobile هستید اما دوست دارید چند بازی دیگر را هم در سبک مشابه تجربه کنید که در کنار گرافیک بالا، بسیار مجذوب نماینده و مهیج هم باشند، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید. چرا که قصد داریم به معرفی 4 بازی مجذوب نماینده و سرگرم نماینده با سبک مشابه بپردازیم که می توانند شما را حسابی مجذوب خود نمایند. اگرچه برای عده ای از کاربران، هیچوقت جایگزینی برای Call of Duty یا PUBG Mobile نخواهد آمد اما برای تنوع هم که شده گاهی اوقات احتیاج است سری به بازی های دیگر بزنید. بازی های یادشده شامل عناوین زیر می شوند:

1.Combat Master

Combat Master Mobile FPS یک بازی اکشن در سبک شوتر اول شخص است که به صورت رایگان برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. این بازی از لحاظ گرافیکی واقعا عالی است و در طراحی آن از تازهترین متدها و موتورهای گرافیکی استفاده شده تا بدین ترتیب عنوان یادشده فوق العاده زیبا، مهیج و سرگرم نماینده باشد.

اگرچه نام این بازی را در مقایسه با عناوینی چون PUBG یا Call of Duty کمتر شنیده ایم اما باعث نمی گردد از ارزش های این بازی کاسته گردد. حتی بعضی ها معتقدند این بازی از لحاظ کیفیت ساخت و حرفه ای بودن، در حد و میزان های بازی های کنسولی است چرا که در آن به شکل بی نظیری به جزئیات گرافیکی، گیم پلی و … توجه شده است.

از جمله قابلیت های خوب این بازی که آن را از عناوین مشابه متمایز می نماید می توان به گیم پلی روان، امکان اجرا روی نرخ فریم بیشتر از 60 هرتز، نداشتن تبلیغات آزاردهنده، امکان تغییر تنظیمات گرافیکی برای فعال سازی بالاترین سطح کیفیت، سرورهای بسیار قدرتمند و وجود کاربران متعدد که همواره بازی را شلوغ نگه می دارند، حالت های مختلف نظیر Team Deathmatch، تنوع بالای سلاح های سرد و گرم، امکانات شخصی سازی فراوان، بهینه شده برای گوشی های نه چندان قدرتمند و بسیاری موارد خوب دیگر اشاره نمود که بیان همه آن ها واقعا متن بلندبالایی را می طلبد.

2. PUBG New State

PUBG: New State یکی از برترین بازی های شوتر سال 2022 و بعلاوه تازهترین دنباله بازی PUBG به شمار میرود که سبک مشابه بازی Call of Duty دارد و مثل همان نسخه اولیه توانست نظر مثبت تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند. این بازی داستان وقایع بعد PUBG Mobile را روایت می نماید و بنابراین اگر از کاربران نسخه قبلی باشید، احتمالا فضای کلی بازی برایتان آشنا خواهد بود.

بسیاری از مکانیزم های این بازی مشابه همان چیزی است که در نسخه اولیه شاهد بودیم با این تفاوت که نقشه به شکل محسوسی کوچک تر شده و تعداد بازیکنان هم از 100 به 64 نفر کاهش پیدا نموده است. از جمله قابلیت هایی هم که در نسخه قبل وجود نداشت اما اکنون شاهد آن هستیم، جاخالی دادن است که برای نبردهای تن به تن، بسیار کاربردی به نظر می رسد.

برترین قابلیت PUBG: New State به نسبت نسل گذشته، گرافیک بهبود یافته آن است چون جز این، تقریبا می توان گفت در بیشتر بخش های به جای مانده تفاوتی بین دو نسخه وجود ندارد و چیزی حدود 80٪ المان ها مشابه همدیگر هستند. یکی از نکات منفی PUBG New State اما بهینه نبودن آن است. به این صورت که برای اجرای بی نقص آن باید یک گوشی نسبتا خوب داشته باشید. البته این مشکل موقتی است چون تازه چند ماه از عرضه این بازی گذشته و قطعا طی ماه های آینده شرایط بهتر خواهد شد.

بنابراین اگر از علاقه مندان به بازی های سبک بتل رویال هستید و در این سبک، عناوینی چون PUBG را قبول دارید، قطعا این بازی می تواند توجه شما را به خود جلب نموده و ساعت ها سرگرم تان کند. گفتنی است شما می توانید بازی هایی نظیر فورتنایت را که از همین سبک برخوردار است دانلود و تجربه کنید.

3. Lost Light

Lost Light یک بازی اکشن فوق العاده مهیج و مجذوب نماینده به شمار میرود که اگر از عاشقان بازی های شوتر باشید، قطعا می تواند تجربه ای تکرار نشدنی را برایتان به ارمغان بیاورد. همانطور که در تعریف از بازی Combat Master و گرافیک شبیه به کنسولی آن گفتیم، در این بازی هم شرایط مشابه است. به این صورت که توسعه دهندگان به لطف موتورهای بازی سازی حرفه ای و تازه، می توانند همان کیفیتی را که در کنسول های بازی ارائه می گردد روی بازی های موبایل نیز پیاده نمایند.

خوشبختانه Lost Light هم یکی از همین بازی هاست که توسعه دهندگان آن بیشترین دقت و ظرافت را در طراحی آن بکار بردند تا نتیجه، یک uنوان فوق العاده با گرافیک بالا، گیم پلی بی نظیر و داستانی مجذوب نماینده و استثنائی باشد. استودیوی بازی سازی Netease Games Global که سازنده بازی هایی نظیر The Lord of the Rings: War و Cyber Hunter نیز به شمار میرود، این بازی را به عنوان سومین بازی محبوب خود در سبک اکشن عرضه نموده و تا به امروز عملکرد بسیار موفقیت آمیزی هم در جلب رضایت کاربران داشته است.

در این بازی هدف فقط کشتن و کشتن نیست. بلکه کاربر می تواند با بکارگیری استراتژی ها مختلف، بسیاری از فعالیت ها را بدون اینکه اصلا درگیری بوجود بیاورد پیروز گردد. از جمله قابلیت های خوب این بازی می توان به امکان انجام آن روی گوشی و کامپیوتر، امکان شخصی سازی سلاح و کرکترها، وجود سلاح های متنوع، گرافیک استثنائی با جزئیات بالا، صداگذاری عالی و منحصر بفرد و بسیاری موارد خوب دیگر اشاره نمود که در کنار هم، Lost Light را به یکی از برترین بازی های شبیه به Call of Duty و PUBG تبدیل نموده است. متأسفانه این بازی فعلا فقط برای اندروید و ویندوز در دسترس قرار گرفته است.

4. Garena Free Fire Max

Garena Free Fire Max یا همان فری فایر یکی دیگر از بازی هایی است که شباهت زیادی با Call of Duty و PUBG دارد. البته منظورمان از شباهت فقط سبک آن است. فری فایر کاربران بسیار زیادی خصوصا در بین ایرانی ها دارد و توانست بعد از مدت کوتاهی، هواداران این سبک را عاشق خود کند. سبک بازی کاملا مشابه تمام بازی های بتل رویالی است که در حال حاضر در دسترس قرار دارند با این تفاوت که تعداد بازیکنان به 50 نفر می رسد.

جریان بازی از این قرار است که شما و 49 بازیکن دیگر از سراسر دنیا درون یک جزیره دورافتاده فرود می آیید و با یکدیگر به رقابت می پردازید تا زمانی که بالاخره به جز یک نفر، سایر بازیکنان از بازی حذف شوند. اگر با این سبک بازی ها آشنایی داشته باشید می دانید که میدان نبرد بعد از زمان مشخصی کوچک تر می گردد تا بازیکنان مجبور شوند به سمت مرکز زمین حرکت نمایند. گرافیک این بازی عالی است و این اجازه را هم به کاربران می دهد که در اسکوادهای 4 نفره به مبارزه بپردازند.

بازی کاملا رایگان است اما خرید درون برنامه ای آن هم بیشتر جنبه زینتی دارد. با این حال هرچه که احتیاج داشته باشید در اختیارتان قرار گرفته است تا بتوانید یک تجربه لذت بخش از انجام یک بازی بتل رویال مهیج و مجذوب نماینده داشته باشید.

قطعا بازی های دیگری هم می توانستند در این فهرست حضور داشته باشند اما سعی کردیم تا جایی که امکان دارد تعداد را کمتر کنیم تا شما با برترین های موجود آشنا شده و بین عناوین مختلف سردرگم نشوید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی بازی موبایل نوروزی؛ برترین جایگزین های PUBG و Call of Duty" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازی موبایل نوروزی؛ برترین جایگزین های PUBG و Call of Duty"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید