استان سمنان میزبان نوروزگاه ها خواهد شد

به گزارش وبلاگ گوگل، مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان از راه اندازی نوروزگاه ها در شهرهای مختلف استان با هدف پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران رضوی طی ایام نوروز سال آینده خبر داد.

استان سمنان میزبان نوروزگاه ها خواهد شد

به گزارش وبلاگ گوگل، امیر کرم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه استان سمنان میزبان نوروز گاه ها خواهد بود، تاکید کرد: سیاه چادرهای عشایری، موسیقی محلی، صنایع دستی استان سمنان در این نوروز گاه ها عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شناساندن ظرفیت های مختلف توریستی و صنایع دستی استان سمنان از محورهای این نوروزگاه ها خواهد بود، اضافه نمود: استراحت مسافران و استفاده از برنامه های توریستی با هدف کاهش تصادفات جاده ای دیگر محور و هدف این نوروز گاه ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه اپلیکیشن پارکوپولو نیز هدایت گر مسافران نوروزی و زائران نوروزی خواهد بود، گفت: در این برنامه کاربردی تمام زیرساخت های توریستی، پمپ های بنزین، داروخانه ها و مراکز درمانی و … برای معرفی به مسافران نوروزی وجود دارد.

کرم زاده گفت: تلاش ما این است که بتوانیم با توجه به اتفاقات خوبی که در استان رخ داده مانند انتخاب سمنان به عنوان مرکز توریستی جاده ابریشم یا ثبت شش کاروانسرای استان در فهرست یونسکو، هدفمند کردن سفر توریستان داخلی و خارجی را نیز در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه سمنان، استان کاروانسراهای ثبت جهانی شعار نوروزی امسال در استان است، ابراز کرد: معرفی ظرفیت های توریستی استان سمنان به ویژه کاروانسراهای ثبت جهانی در دستور کار واقع شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بیان نمود: توسعه توریستی، جذب توریست و ارائه خدمات بهتر به زائران رضوی و توریستان محور اصلی فعالیت های ما خواهد بود.

منبع: دنیای سفر

به "استان سمنان میزبان نوروزگاه ها خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان سمنان میزبان نوروزگاه ها خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید