شعار استان قزوین برای نوروز سال 1397: قزوین، نزدیکترین مقصد

به گزارش وبلاگ گوگل، استان قزوین ضمن آمادگی برای پذیرایی از گردشگران در نوروز 97، دارای رویدادهای مختلف و پرشور خواهد بود.

شعار استان قزوین برای نوروز سال 1397: قزوین، نزدیکترین مقصد

محمد علی حضرتی ها، مدیر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، با تأکید بر اثر دامنه دار و گسترده رویداد نوروز در پیشرفت گردشگری بیان نمود:

بی گمان، استان قزوین در سال 97 نوروز متفاوت تری را نمایش می گذارد و شاهد رویدادهای متنوع و پرنشاطی که حاصل همکاری و هم افزایی همه نهادهای دولتی، عمومی و سمن ها است، خواهیم بود.

حضرتی ها با اشاره به انتخاب شعار قزوین، نزدیک ترین مقصد برای نوروز 97 اضافه نمود:

خوشبختانه در دو سال اخیر، جایگاه مقصدی استان قزوین برای گردشگران در طول سال تثبیت شده و باید در پی ارتقای این جایگاه باشیم. فراوانی آثار تاریخی، بکر بودن جاذبه های طبیعی و تنوع قومی و آیین های مردمی به همراه گستردگی سوغات و صنایع دستی فرصت کم نظیری را برای توسعه گردشگری استان قزوین فراهم آورده و قرار گرفتن آن در مرکز کریدور ارتباطی شمال-جنوب و شرق-غرب کشور قزوین را به مقصدی دلپذیر برای گردشگران تبدیل نموده است.

او نزدیک بودن به بازار 15 میلیونی تهران و البرز و استقبال بزرگ گردشگران و خانواده ها به منظور ملاقات از قزوین، آیینه تاریخ و طبیعت ایران که نزدیک ترین مقصد این کانون جمعیتی است، جلوه ای روشن و نویدبخشی در زمینه گردشگری برشمرد.

محمد علی حضرتی ها بر آمادگی استان قزوین برای پذیرایی از گردشگران با اشاره به استفاده از چهار مرکز اقامتی تازه در ماه اسفند و زیاد شدن گنجایش تخت و اتاق در هتل های تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی تاکید نمود.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "شعار استان قزوین برای نوروز سال 1397: قزوین، نزدیکترین مقصد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار استان قزوین برای نوروز سال 1397: قزوین، نزدیکترین مقصد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید