ساعت کار مغازه ها در استانبول به چه صورت است؟

به گزارش وبلاگ گوگل، استانبول شهری فوق العاده دیدنی و مجذوب کننده در کشور ترکیه است که علاوه بر جاذبه های گردشگری، مغازه ها و فروشگاه های قشنگی نیز دارد که بهتر است با ساعت کار آنها آشنا باشید. با خبرنگاران به راحتی میتوانید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل در استانبول داشته باشید و سفری فوق العاده را به صورت مجردی و یا با خانواده خود تجربه کنید. چیزی که در این شهر بیش از هر چیز برای گردشگران ایرانی مجذوب کننده است، فروشگاه و مغازه های این شهر هستند. مراکز خریدی که بیشتر آنها در بخش اروپایی این شهر توریستی واقع شده اند و مغازه ها و بوتیک های خیابان استقلال که هر کدام دارای ویژگی هایی هستند که در ادامه آنها را آنالیز خواهیم کرد. اگر به فکر خرید در این شهر هستید باید به صورت دقیق تری برنامه ریزی داشته باشید چرا که در یک سفر 4 یا 5 روزه به استانبول نمیتوان همه چیز را به طور کامل انجام داد. با برنامه ریزی دقیق از فروشگاه ها خرید کنید و از مراکز تفریحی و گردشگری بازدید نمایید. در ادامه به چند نکته دراین خصوص اشاره خواهیم داشت.

ساعت کار مغازه ها در استانبول به چه صورت است؟

مراکز خرید استانبول

هدف اصلی از هر سفری معین خواهد نمود که انگیزه اصلی شما برای انجام آن سفر چیست. بیشتر افرادی که با خرید بلیط لحظه آخری استانبول از شهر دوست داشتنی استانبول بازدید میکنند هر دو انگیزه را دارند، در واقع هم در پی بازدید از مراکز گردشگری این شهر مانند خیابان استقلال، میدان تکسیم، مسجد آبی، تنگه بسفر، برج گالاتا و ... هستند و هم در پی خرید، که این خریدها بیشتر در مراکز خرید مهم آن مثل مرکز خرید جواهد وفروم، استانبول مال صورت میگیرد البته این خریدها بیشتر مصارف شخصی است و برای خرید سوغاتی و شکم گردی ضروری است به مغازه ها و شیرینی فروشی های استانبول نیز سر بزنید.

همانطور که میدانید در ترکیه غذاها و دسرهای خوشمزه ای را میتوان پیدا کرد، از غذاهای معروف میتوان به کباب ترکی و پیده اشاره نمود و از دسرها میتوان به باقلوای استانبولی و بستنی مخصوص این شهر نام برد که در بخش مرکزی شهر به وفور یافت میشوند.

بهتر است بدانید در همه خیابان های استانبول به غیر از خیابان استقلال که در یک طرف آن میدان تکسیم واقع شده است و در قسمت دیگر آن برج گالاتا، همه خیابان ها بیشاز ساعت 9 شب باز نیستند و پس از خیابان ها سوت و کور میشود.

در خیابان شب زنده دار استانبول خبرهای بسیار زیادی وجود دارد! شما میتوانید هم خرید کنید و هم در رستوران ها غذا میل کنید و هم به کافه های محبوب این خیابان سر بزنید. از بستنی و باقلوای استانبولی هم که قطعاً نمیتوان گذشت.

مراکز خرید استانبول هم بیش از ساعت 10 شب باز نیستند بنابراین بهتر است برنامه ریزی کنیدتا فقط یک نیم روز را به خیابان استقلال بروید و در سایر مدت تور خود در شب ها به این خیابان بروید. این دقیق ترین کاری است که میتوان در برنامه ریزی گشت های یک تور 5 روزه استانبول انجام داد.

برای خرید تور استانبول و استفاده از پیشنهادهای ویژه سفر بهتر است به صورت مستقیم با وبلاگ گوگل (نقطه پرواز) تماس حاصل فرمایید. 75134000

منبع: تریپ

به "ساعت کار مغازه ها در استانبول به چه صورت است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت کار مغازه ها در استانبول به چه صورت است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید