بهترین هتل های تکسیم استانبول

به گزارش وبلاگ گوگل، بهترین هتل های تکسیم استانبول در سال 2021

محله تاکسیم استانبول که بیشتر ایرانیان آن را با نام های تکسیم و تقسیم می شناسند، در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است. هتل های تکسیم استانبول بیشتر مورد پسند مسافرانی است که به زندگی در کلانشهرها علاقه زیادی دارند و از شب های پر جنب و جوش و خیابان های سرشار از زندگی و شلوغی شهر لذت می برند. رزرو هتل در میدان تکسیم استانبول به گردشگران این امکان را می دهد تا از زندگی مدرن، جاذبه ها و زندگی شبانه این شهر بهره بیشتری ببرند. با اقامت در یکی از هتل های نزدیک میدان تکسیم استانبول، در قلب یکی از مهم ترین مناطق جهانگردی، تجاری، تفریحی و مراکز خرید شهر خواهید بود.

بهترین هتل های تکسیم استانبول

با اقامت در یکی از هتل های 2 ستاره، 3 ستاره، هتل های 4 ستاره استانبول در تکسیم، هتل های 5 ستاره لوکس، هتل های خانوادگی، مجردی، تا رزرو هاستل در تکسیم استانبول و هتل آپارتمان در تکسیم استانبول، طیف گسترده ای از انواع هتل های لوکس و ارزان و شیک در این منطقه پیش روی شما قرار گرفته است که انتخاب را برای شما سخت می کند. در این مطلب برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری از میان هتل ها داشته باشید، لیست هتل های استانبول تکسیم که در سال 2021 در میان مسافران، محبوبیت و رتبه بهتری داشته اند را آماده کرده ایم. با وبلاگ گوگل همراه باشید.

بهترین هتل های 5 ستاره تکسیم استانبول:

1. هتل سی وی کی پارک بسفر تکسیم استانبول (CVK Park Bosphorus)

هتل سی وی کی پارک بسفر در قلب تکسیم واقع شده و یکی از محبوب ترین هتل های 5 ستاره میدان تکسیم استانبول است. این هتل به پرطرفدارترین جاذبه های شهر به راحتی دسترسی دارد. هتل سی وی کی پارک بسفر امکان دسترسی به مجموعه گسترده ای از خدمات از جمله لابی اختصاصی با خدمات VIP، خدمات نگهداری از بچه ها، سرویس اتاق 24 ساعته، پارکینگ و مرکز تجاری را فراهم می کند. همچنین با اقامت در این هتل به امکاناتی تفریحی بی نظیری از جمله استخر، آبگرم، جکوزی و سونا دسترسی خواهید داشت.

آدرس: Gumussuyu Mah. Inonu Street No:8, Taksim, Beyoglu

2. هتل گزی بسفور تکسیم استانبول (Gezi Hotel Bosphorus)

هتل گزی بسفور تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره منطقه تکسیم استانبول است که دسترسی آسانی به مکان های محبوب شهر و همچنین انواع رستوران ها و بوتیک های مد و فشن دارد. اتاق های این هتل با امکاناتی مدرن، منظره بسیار دلپذیری نیز به تنگه بسفر دارند. از دیگر امکانات هتل گزی بسفور می توان به اسپا، اتاق بخار، ماساژ و سونا اشاره کرد. میهمانان این هتل می توانند از رستوران فیامما(Fiamma) که غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای ارائه می دهد لذت ببرند. وقتی به دنبال اقامتگاهی راحت و قابل دسترس در استانبول هستید، هتل گزی بسفور استانبول خانه ای دور از خانه است.

آدرس: Mete Avenue No.34, Taksim, Beyoglu

بهترین هتل های 4 ستاره تکسیم استانبول

1. هتل آوانتگارد میدان تکسیم استانبول (Avantgarde Hotel Taksim Square)

هتل آوانتگارد یکی از هتل های 4 ستاره تاپ استانبول در تکسیم است که در فاصله 2 دقیقه پیاده روی، بسیار نزدیک به میدان تقسیم قرار گرفته است. مجموعه ای از خدمات عالی مانند سرویس اتاق 24 ساعته ، Wi-Fi رایگان در تمامی اتاق ها، نگهبانی و امنیت 24 ساعته، فروشگاه خدمات رفاهی، خانه داری روزانه و … در این هتل ارائه می شود. مرکز تناسب اندام هتل آوانتگارد، مکانی ایده آل برای استراحت و رها کردن خود بعد از یک روز شلوغ است. این هتل، اقامتگاهی عالی برای استراحتی نشاط آور و هیجان انگیز است.

آدرس:Mete Avenue, No 28, Gümüssuyu, Taksim, Beyoglu

2. هتل میدتاون تکسیم استانبول (Midtown Hotel)

هتل میدتاون تکسیم استانبول یکی از هتل های 4 ستاره خوب در تکسیم استانبول است که مهمانان می توانند از دسترسی آسان آن به تمامی چیزهایی که این شهر پر جنب و جوش ارائه می دهد لذت ببرند. این هتل از خدمات عالی و امکانات بی نظیری که مایه آرامش و آسایش مهمانان است برخوردار می باشد. هتل میدتاون استانبول امکاناتی نظیر سرویس اتاق 24 ساعته، Wi-Fi رایگان در تمامی اتاق ها، امکاناتی برای مهمانان دارای نقص جسمی و Wi-Fi در مکان های عمومی را به مهمانان خود ارائه می دهد. امکانات تفریحی و موقعیت مکانی عالی، این هتل را به مکانی مناسب برای لذت از اقامت در استانبول تبدیل کرده است.

آدرس: Lamartin Street No.13, Taksim, Beyoglu

بهترین هتل های 3 ستاره تکسیم استانبول

1. هتل اِوِی تکسیم استانبول (Away Hotel)

هتل اوی تکسیم استانبول، یکی از بهترین هتل های سه ستاره تکسیم استانبول است که در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، ترنسفر فرودگاهی، لابی مشترک و وای فای رایگان اشاره کرد. هتل اوی استانبول همچنین صبحانه کانتیننتال (صبحانه ای سَبُک در بریتانیا) را در منویی جداگانه ارائه می دهد.

آدرس: Hariciye Konağı Sokak No:7, Taksim, Beyoglu

2. هتل استِی گالاتا تکسیم استانبول (The Stay Galata)

هتل استی گالاتا تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در تکسیم استانبول است که در منطقه قدیمی Cukurcuma واقع شده است. این هتل در عمارتی مربوط به دهه 1850 با دکوراسیون داخلی پیشرفته و مدرن قرار گرفته است. از امکانات این هتل تاریخی می توان به سوئیت هایی مجلل و WiFi رایگان اشاره کرد. محیط هتل استی گالاتا استانبول با حفظ دیوارهای اصلی و کف پارکت، بازسازی شده است. میهمانان این هتل می توانند از سالن استراحت واقع در پشت بام این هتل و از خدمات با کیفیت و بی نظیر آن بهره مند شوند.

آدرس: Firuzaga Mahallesi, Bostanbası Caddesi. No:19, Taksim, Beyoglu

3. هتل سام تایمز تکسیم استانبول (Sometimes Hotel Taksim)

هتل سام تایمز تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های 3 ستاره میدان تکسیم استانبول است که در خیابان استقلال واقع شده استاین هتل به وای فای رایگان و تلویزیون های مسطح با ماهواره تجهیز شده است. همچنین مبلمانهایی طراحی شده، زینت بخش این هتل زیبا هستند. از دیگر امکانات هتل سام تایمز استانبول می توان به میز پذیرش 24 ساعته آن اشاره کرد. همچنین صبح ها می توانید صبحانه کانتیننتال را در رستوران این هتل میل نمایید.

آدرس: Katip Mustafa Çelebi Mahallesi, Anadolu Sokak No 6, Taksim, Beyoglu

توصیه می کنیم پیش از رزرو هتل در تکسیم استانبول به موارد زیر توجه نمایید:

  • امکاناتی که در مورد هتل های بالا ذکر شد به صورت رایگان به میهمانان عرضه می شوند. اما در برخی از هتل های تکسیم استانبول می توانید با پرداخت هزینه اضافی از خدمات دیگر آن ها بهره مند شوید.
  • توصیه می کنیم هتل هایی که در فاصله کمی از میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار دارند را برای اقامت انتخاب نمایید.
  • اگر برای رزرو هتل در استانبول به صورت آنلاین و از طریق وبلاگ گوگل اقدام نمایید می توانید از تخفیف های ویژه ما برخوردار شوید.
منبع: فلای تودی

به "بهترین هتل های تکسیم استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های تکسیم استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید