86 واحد اقامتی در کاشان پذیرای مسافران نوروزی و گردشگران خواهد بود

به گزارش وبلاگ گوگل، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، 86 واحد اقامتی در کاشان پذیرای مسافران نوروزی و گردشگران خواهد بود.

86 واحد اقامتی در کاشان پذیرای مسافران نوروزی و گردشگران خواهد بود

حجت الله ناصحی پور اضافه نمود: این واحدها شامل مهمانپذیر، هتل، خانه مسافر، اقامتگاه بومگردی، کمپ، اردوگاه و مجتمع است.

وی مجموع اتاق های اقامتی شهرستان 800 مورد باسه هزارو 200 تخت و کف خواب گفت و گفت: به منظور رعایت حقوق مسافران همچنین حق انتخاب و تسهیل در اقامت، ظرفیت های بخش خصوصی و مراکز اقامتی رسمی در حوزه گردشگری فعال خواهد بود.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان اظهار داشت: هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیرها، بومگردی ها و سایر ظرفیت های مراکز اقامتی موقت و ظرفیت های آموزش و پرورش در شهرستان در نوروز فعال هستند.

ناصحی گفت: بنابر اعلام اعضای کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر یک پایگاه اسکان آموزش و پرورش شامل 60 مدرسه با هزار و 100 کلاس درس و چندین امامزاده در نوروز برای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران در سطح شهرستان فعال می شوند.

وی از برپایی 2 کمپ اسکان موقت از طریق شهرداری با ظرفیت پذیرش هزار و 500 نفر در روز خبر داد و گفت: همچنین سه مجتمع بین راهی در این ایام به مسافران خدمات ارائه می کنند.

وی اضافه نمود: به محض ورود مسافران نوروزی به شهر، پیامک خوش آمد و لینک اطلاع رسانی به آنها ارسال می شود که در آن اطلاعات ضروری و مورد نیاز مسافران و گردشگران بارگذاری شده است.

منبع: همگردی

به "86 واحد اقامتی در کاشان پذیرای مسافران نوروزی و گردشگران خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "86 واحد اقامتی در کاشان پذیرای مسافران نوروزی و گردشگران خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید