برگزاری فم تور آشنایی با آذربایجان شرقی برای اصحاب رسانه ترکیه

به گزارش وبلاگ گوگل، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری فم تور آشنایی با ظرفیت های گردشگری استان برای فعالان گردشگری و اصحاب رسانه ترکیه خبر داد.

برگزاری فم تور آشنایی با آذربایجان شرقی برای اصحاب رسانه ترکیه

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ احمد حمزه زاده روز یکشنبه 21 آذرماه 1400 ضمن اعلام این خبر گفت: فم تور (FAM Trip / Familiarization Trip) سفری است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تور گردانان، آژانس های هواپیمایی و ... به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم سازان و مشاوران سفر و ... ارائه می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، ادامه داد: برگزاری فم تورهای گردشگری بهترین راهکاری است که کشورهای برتر در حوزه گردشگری در راستای توسعه این صنعت به کار برده اند. به همین منظور با برگزاری فم تورها در استان و بهره مندی از توان بخش خصوصی و ظرفیت های موجود استان در حوزه گردشگری می توان بستر مناسب برای توسعه این صنعت را فراهم ساخت.

او اضافه نمود: در این راستا فم تور آشنایی با ظرفیت های گردشگری آذربایجان شرقی با همکاری بخش خصوصی طی زمستان 1400 برای فعالان گردشگری، وبلاگ گوگل و اصحاب رسانه کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

حمزه زاده گفت: در راستای این هدف، برگزاری فم تور برای فعالان گردشگری و اصحاب رسانه سایر کشورهای همسایه در دستور کار قرارگرفته و اوایل سال آینده برگزار خواهد شد. ایازی خبرگزاری وبلاگ گوگل در آذربایجانشرقی

منبع: خبرگزاری آریا

به "برگزاری فم تور آشنایی با آذربایجان شرقی برای اصحاب رسانه ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری فم تور آشنایی با آذربایجان شرقی برای اصحاب رسانه ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید