برترین هتل 3 ستاره کیش به انتخاب کاربران خبرنگاران تریپ

به گزارش وبلاگ گوگل، بسیاری از مسافران جزیره کیش ترجیح می دهند به جای آنکه هزینه زیادی را به اقامتشان اختصاص دهند، این مبلغ را صرف سرگرمی های متنوع جزیره نمایند، در این صورت باید یادمان باشد وقتی هتل های 2 یا 3 ستاره را انتخاب می کنیم، امکانات هتل را بسته به قیمتش بسنجیم و قطعا نمی توانیم امکانات این هتل ها را با هتل های 5 ستاره مقایسه کنیم.

برترین هتل 3 ستاره کیش به انتخاب کاربران خبرنگاران تریپ

در اینجا نگاهی داریم به هتل های 3 ستاره ای که از کاربران وبلاگ گوگل تریپ بیشترین امتیاز را گرفته اند و به عنوان برترین هتل 3 ستاره کیش انتخاب شده اند:

گراند هتل کیش؛ برترین هتل 3 ستاره کیش به انتخاب کاربران

معمولا اولین چیزی که برای مسافران کیش اهمیت دارد، فاصله هتل تا ساحل است، برای اینکه از گراند هتل به ساحل برسید کافی ست حدود 10 دقیقه پیاده روی کنید. بعلاوه از این هتل برای رفتن به بیشتر جاذبه های دیدنی کیش، از پارک دلفین ها گرفته تا شهرزیرزمینی کاریز، با ماشین حدود 10 دقیقه زمان احتیاج دارید. رستوران کوه نور که یکی از معروف ترین و متفاوت ترین رستوران های کیش است هم فاصله چندانی با گراند هتل ندارد و با 3 دقیقه رانندگی به این رستوران خواهید رسید. درباره محیط داخلی هتل باید بگوییم که از هتل انتظار فضایی خیلی شیک و مدرن نداشته باشید، ساختمان هتل به نسبت قدیمی است، اما بازسازی شده. گراند هتل پرسنل خوش برخوردی دارد که اقامت خوبی را برایتان فراهم می نمایند.

هتل گراند کیش از کاربران وبلاگ گوگل تریپ امتیاز 4.3 و از کاربران گوگل امتیاز 3.4 را کسب نموده است.

برای اطلاع از قیمت و رزرو گراند هتل کیش را ببینید.

هتل لوتوس کیش؛ هتلی در نزدیکی مراکز خرید

هتل لوتوس در بلوار دانش ساخته شده است و از نظر دسترسی به مراکز خرید موقعیت خوبی دارد. بازار مروارید و مرکز خرید چینی های کیش در دوقدمی این هتل قرار دارند و با 6 دقیقه پیاده روی به این مراکز خرید می رسید. پارک شهر هم که یکی از بزرگ ترین پارک های کیش است، در نزدیکی این هتل واقع شده و اگر 4 دقیقه پیاده روی کنید به این پارک خواهید رسید. اگر دلتان تفریحی هیجان انگیزتر بخواهد می توانید پیاده 10 دقیقه ای به کارتینگ کیش بروید. از این ها گذشته هتل باغ سرسبزی دارد که اگر بخواهید در نزدیکی هتل وقت بگذرانید می توانید از فضای سبز این باغ بهره ببرید.

هتل لوتوس کیش از کاربران وبلاگ گوگل تریپ امتیاز 4.1 و از کاربران گوگل امتیاز 3.3 را کسب نموده است.

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل لوتوس کیش را ببینید.

هتل آفتاب شرق؛ اقامت در منطقه ای بومی نشین

هتل آفتاب شرق در ابتدای بلوار ساحلی ساخته شده است و نسبت به دو هتل قبلی با ساحل فاصله بیشتری دارد. این هتل در منطقه ای ساخته شده که بیشتر بومی های کیش در آنجا ساکن هستند و اگر از آن دسته افرادی باشید که منطقه های غیرتوریستی را ترجیح می دهند، احتمالا از موقعیت جغرافیایی هتل استقبال خواهید کرد. آفتاب شرق در جایی قرار گرفته که به نسبت هتل های دیگر از دیدنی های کیش کمی دور است، اما در عوض این هتل سرویس رفت وبرگشت و گشت شهری برای مهمانانش تدارک دیده تا این مشکل را حل نماید.

هتل آفتاب شرق کیش از کاربران وبلاگ گوگل تریپ امتیاز 3.9 و از کاربران گوگل هم امتیاز 3.9 را کسب نموده است.

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل آفتاب شرق را ببینید.

اگر می خواهید با برترین هتل های کیش آشنا شوید این صفحه را ببینید: برترین هتل های کیش به ترتیب و به انتخاب کاربران

رزرو کنید:

منبع: اسنپ تریپ

به "برترین هتل 3 ستاره کیش به انتخاب کاربران خبرنگاران تریپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل 3 ستاره کیش به انتخاب کاربران خبرنگاران تریپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید