جشن روز ملی کره سال 2018؛ گزارش اختصاصی خبرنگاران

به گزارش وبلاگ گوگل، روز ملی کره سال 2018، شب گذشته در محل بخش فرهنگی سفارت کره جنوبی با حضور جمعی از مقامات سفارت کره، مدیران روابط مالی و فرهنگی ایران و کره، سفیران صلح یونسکو و نیز بعضی از مدعوین برگزار گردید.

جشن روز ملی کره سال 2018؛ گزارش اختصاصی خبرنگاران

روز ملی کره جشنی زیبا و باشکوه بوده که هر سال در پاییز برگزار می گردد. این روز با هدف نمایش فرهنگ و آداب و رسوم و پوشش های محلی آن ها در مقایسه با سایر گروه های قومی، و پوشش های محلی اجرا می گردد. این رویداد مجموعه ای از تجربه فرهنگ سنتی و مدرن کره و معرفی و مبادله فرهنگی این کشور تاریخی است.

هر ساله این رویداد فرهنگی در سفارت کره جنوبی به منظور ارائه سنت های موجود فرهنگ کره ای برگزار و سعی دارد با جامعه فرهنگی قومی مورد قیاس قرار بگیرد.

در این رویداد در محل فرهنگی سفارت کره رفتارها، آداب و رسوم، پوشش های محلی مردان و زنان کره روی فرش قرمز و نیز غذاهای سنتی کره و موسیقی زنده برای بازدید کنندگان و دعوت شدگان به نمایش عایدی.

روز ملی کره سال 2018، فرصتی عالی برای بیان میراث فرهنگی کره به سایر فرهنگ ها همانند فرهنگ های محلی ایران خواهد بود و بعلاوه وحدت جامعه کره ای را تقویت می نماید.

منبع: کجارو

به "جشن روز ملی کره سال 2018؛ گزارش اختصاصی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن روز ملی کره سال 2018؛ گزارش اختصاصی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید