حتی داشتن یک بیماری نادر باعث مایوس شدن این ویدئوبلاگر محبوب نشد

به گزارش وبلاگ گوگل، ویدئوبلاگر یا درست تر بگویم Vlogger بودن، در ایران چنان که باید جا نیفتاده است. گرچه ما سلبریتی های زیادی در اینستاگرام داریم که ویدئو می گذارند و جلسات ویدئوهای زنده یا لاوی دارند، اما ستاره یوتیوبی نداریم. مسلما فیلتر بودن یوتیوب، اصلی ترین دلیل این مشکل است. اما خب از نظر تکنیک و ترفندهای این کار هم عقب هستیم.

حتی داشتن یک بیماری نادر باعث مایوس شدن این ویدئوبلاگر محبوب نشد

اگر در یوتیوب زیاد گشته باشید؛ می دانید که طیف های مختلفی از وی لاگرها وجود دارد. از آنهایی که به صورت تخصصی گجت ها را بررسی می کنند تا آنهایی که در مورد گیم، پزشکی و سلامت و زیبایی و تناسب اندام، ویدئو می سازند و منتشر می کنند.

نیکی لیلی هم یکی از این وی لاگرهاست، او یک وی لاگرها در بخش زیبایی است و در یوتیوب یک میلیون مشترک دارد و ویدئوهایش بین چند ده هزار بار تا حتی چند صد هزار بار دیده می شوند. این وی لاگر، فقط 11 سال دارد.

خب، حتما می پرسید که چه چیزی در این مورد نیکی لیلی تازگی دارد. تولیدکنندگان محتوا در بخش آرایش و زیبایی، بسیار زیاد هستند.

مورد عجیب در مورد نیکی لیلی این است که او مسئله ای دارد که در پزشکی به اختصار به آن AVM می گویند که به معنی ارتباط بین شریان و ورید به صورت غیرطبیعی است.

AVM ممکن است در هر قسمتی از بدن ایجاد شود. در مورد لیلی، AVM متاسفانه صورت او را درگیر کرده و حالتی نامتقارن و نازیبا به چهره او داده است. AVM همچنین می تواند هر عضو دیگری از بدن مانند ریه، اندام ها و ارگان های داخلی مانند کبد را درگیر کند.

برآورد می شود که از هر 200 تا 500 نفر، یکی مبتلا به AVM جدی در یک قسمت بدنش باشد. تکنیک های درمان AVM بر اساس اندازه و میزان خطری که ممکن است در بر داشته ابشند و یا زیبایی متفاوت هستند. در اطفال خیلی وقت ها AVMها خود به خود خوب می شوند، اما ممکن است در شرایطی جراحی یا بلوک کردن شریان تغذیه کننده AVM با شیوه ای به نام آمبولیزاسیون، لازم باشد.

نیکی AVM مادرزادی داشت. بعد از اینکه قضیه حادتر شد و او دچار خونریزی از بینی هم شد، مشکل او بیشتر بررسی شد و تشخیص AVM داده شد.

از هفت سالگی به بعد، ظاهرا لیلی، باعث شد که زندگی اش به طرز متفاوتی دنبال شود. اما او نگذاشت که ناامیدی بر او چیره شود. او از 8 سالگی کانال یوتیوب خود را افتتاح کرد و از طریق همین کانال تا حالا بیشتر از 220 هزار دلار به تحقیقات پزشکی مربوط به AVM کمک کرده است!

او هر یکشنبه یک ویدئوی تازه آپلود می کند و در آنها علاوه بر نکات مربوط به زیبایی و چیزهای متفرقه مانند شیرینی پزی، می کوشد مردم به زندگی مثبت تشویق کند و به آنها امید بدهد که زندگی توام با عشق، سلامت و لذت را دنبال کنند.

منبع: یک پزشک

به "حتی داشتن یک بیماری نادر باعث مایوس شدن این ویدئوبلاگر محبوب نشد" امتیاز دهید

2 کاربر به "حتی داشتن یک بیماری نادر باعث مایوس شدن این ویدئوبلاگر محبوب نشد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حتی داشتن یک بیماری نادر باعث مایوس شدن این ویدئوبلاگر محبوب نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید