خبرنگاران جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری شد

به گزارش وبلاگ گوگل، ساری - خبرنگاران - استاندار مازندران رئیس سازمان همیاری شهرداری های مازندران را به عنوان شهردار پیشنهادی به وزارت کشور معرفی کرد.

خبرنگاران جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری شد

به گزارش وبلاگ گوگل، شهرداری ساری که پس از حاشیه های ایجاد شده در مدیریت شهری مرکز استان و حدود 2 ماه بدون شهردار مدیریت شدن شهرداری، از 18 دی سال گذشته با سرپرستی حمیدرضا مرادی مدیریت می شد که با پایان یافتن دوره سرپرستی مرادی، سرپرست جدید برای این نهاد معرفی شد.

استاندار مازندران که طبق قانون پس از انحلال شورای شهر ساری به دلیل بازداشت 9 عضو منتخب شورای پنجم به عنوان قائم مقام شورا مسئولیت این نهاد را بر عهده دارد، جواد طالبی رئیس سازمان همیاری شهرداری های مازندران را به عنوان سرپرست جدید شهرداری مرکز استان به وزارت کشور معرفی کرد.

طالبی از مدیران باسابقه شهرداری ساری است که در کارنامه او مسئولیت هایی مانند مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های مازندران، رئیس اداره کنترل نظارت شهرداری ساری، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری، شهردار منطقه یک ساری و رئیس هیأت امنای مؤسسه بازیافت و مدیریت مواد زائد و جامد مازندران ثبت شده است.

مرادی طی دوره سرپرستی خود تغییراتی در ساختار مدیریت شهرداری ساری اعمال و مدیران جدیدی را در این نهاد منصوب کرد.

اختیارات شورای شهر ساری از جمله معین سرپرست شهرداری از 16 دی 1399 در پی انحلال این شورا از سوی هیات حل اختلاف وزارت کشور به استاندار مازندران به عنوان قائم مقام این نهاد واگذار شد. احمد حسین زادگان در حال حاضر تمام اختیارات و وظایف شورای شهر ساری را برعهده دارد.

شورای شهر ساری بر سر پرونده فساد و تضییع حقوق عمومی شهرداری ساری که باعث دستگیری تمامی 9 عضو اصلی آن شده است ، منحل شد. شهردار ساری نیز 17 آبان پارسال بر سر همین پرونده دستگیر و بازداشت شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید