خبرنگاران سرمربی شهرداری ارومیه: بازگشت خوبی به بازی داشتیم

به گزارش وبلاگ گوگل، ارومیه- خبرنگاران- سرمربی شهرداری ارومیه گفت: در ملاقات با تیم خاتم اردکان یزد در 2 ست نخست بازی غافلگیر شدیم ولی به خوبی توانستیم کنترل بازی را به دست گرفته و به بازی برگردیم.

خبرنگاران سرمربی شهرداری ارومیه: بازگشت خوبی به بازی داشتیم

پیمان اکبری روز سه شنبه پس از پیروزی تیمش برابر خاتم اردکان در چارچوب مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ گوگل اضافه نمود: ملاقات 2 تیم بسیار جذاب و پایاپای بود و همه از این بازی لذت بردند، با این حال ما با وجود صحبتی که با بازیکنان در خصوص فراموشی حوادث بازی با تیم هورسان داشتیم، در 2 ست نخست این بازی غافلگیر شدیم.

وی گفت: با بازگشت تیم به شرایط همیشگی از ست سوم، در نهایت در این بازی نفسگیر به رجحان دست یافتیم.

سرمربی شهرداری در خصوص شانس تیمش برای قهرمانی اضافه نمود: برای این مهم باید کوشش کرد زیرا فعلا در ابتدای راه هستیم و چند تیم نیز مدعی قهرمانی هستند که در این بین تیم شهرداری ارومیه یکی از مدعیان قهرمانی است.

اکبری در خصوص حضور نیافتن ملی پوش تیمش در این بازی ها گفت: مرتضی شریفی در یک ماه گذشته به دلیل ابتلا به کرونا علی رغم منفی بودن تست آخر، از شرایط آمادگی دور بود و ترجیح دادیم فعلا استراحت کند و به تمرینات انفرادی بپردازد تا دوباره از وی استفاده کنیم.

تیم شهرداری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر والیبال برابر خاتم اردکان 3 بر 2 به رجحان دست یافت.

مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از روز یکشنبه، 18 آبان بعد از حدود یک ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا در بین بازیکنان تیم های حاضر در لیگ به صورت متمرکز در تهران شروع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی شهرداری ارومیه: بازگشت خوبی به بازی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی شهرداری ارومیه: بازگشت خوبی به بازی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید