خبرنگاران علی نژاد: حضور ایران در پارالمپیک توکیو با اقتدار و افتخار خواهد بود

به گزارش وبلاگ گوگل، تهران- خبرنگاران- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ملاقات رییس فدراسیون جانبازان و معلولین ابراز امیدواری کرد نمایندگان کشورمان در بازی های پارالمپیک توکیو بتوانند همچون ادوار گذشته با اقتدار و افتخار این میدان عظیم را پشت سر بگذرانند.

خبرنگاران علی نژاد: حضور ایران در پارالمپیک توکیو با اقتدار و افتخار خواهد بود

به گزارش وبلاگ گوگل، در این جلسه که در دفتر معاونت ورزش قهرمانی برگزار گردید، مهدی علی نژاد گفت: حضور درخشان جانبازان و معلولین در میادین ورزشی و مدال آوری شان علاوه بر شور و نشاط و امید، باعث می گردد جمله معلولیت محدودیت و ناتوانی نیست، بهتر معنا پیدا کند. این موفقیت های ورزشی در واقع تجسم و تبلور اراده هاست.

وی همچنین گفت: در آماده سازی تیم های اعزامی به پارالمپیک توکیو، وزارت ورزش و جوانان حمایت لازم را خواهد داشت.

در این جلسه، سید شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین ضمن ارائه گزارشی از شرایط تیم های اعزامی گفت: در حال حاضر تیراندازی با 5 وزنه برداری با 6 و دومیدانی با 9 ورزشکار در اردوی تهران و کیش بسر می برند، ضمن اینکه اردوی آماده سازی تیم بسکتبال با ویلچر از روز آدینه 27 فروردین در تهران و والیبال نشسته از 30 فروردین در کیش شروع می گردد. اسبقیان همچنین گفت: در رشته دومیدانی این فرصت را داریم تا تعداد نفرات اعزامی پس از رکوردگیری رسمی در اردیبهشت و مسابقات گزینشی در سوئیس (خرداد ماه) به 12 نفر افزایش یابد.

لازم به ذکر است از سال 1988 تا به امروز کاروان ورزشی ایران در تمامی ادوار پارالمپیک که برگزار گردیده، حضور داشته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران علی نژاد: حضور ایران در پارالمپیک توکیو با اقتدار و افتخار خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران علی نژاد: حضور ایران در پارالمپیک توکیو با اقتدار و افتخار خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید