دروازه بان استرالیایی به خاطر آشپزی ناشیانه خودش را سوزاند و خانه نشین شد!

به گزارش وبلاگ گوگل، در اتفاقی عجیب در فوتبال یونان، دروازه بان یک تیم به دلیل مجروح کردن خود حین آشپزی، ملاقات حساس تیمش را از دست داد.

دروازه بان استرالیایی به خاطر آشپزی ناشیانه خودش را سوزاند و خانه نشین شد!

به گزارش وبلاگ گوگل، از دست دادن شانس حضور در بازی های مهم سال برای بازیکنان فوتبال اتفاق عجیبی نیست، اما گاهاً اتفاقاتی سبب محروم شدن آنها از این بازی ها می گردد که عجیب و غریب است. در اتفاقی که شاید تداعی کننده خاطره از دست رفتن فرصت حضور در جام دنیای 2002 برای سانتیاگو کانیزارس دروازه بان سابق تیم ملی اسپانیا باشد، دروازه بان یک تیم یونانی به خاطر انجام یک کار شخصی در منزلش، به خود طوری آسیب زد که فرصت همراهی تیمش در سوپرلیگ یونان را از دست داد.

این دروازه بان 30 ساله استرالیایی که کریستوفر کنت نام دارد و برای تیم پانِتولیکوس بازی می نماید، قرار بود دو روز پیش برابر تیم پاناتینایکوس به میدان برود، اما ناگهان اعلام شد که او نمی تواند بازی کند و حتی نامش از لیست بازیکنان هم خط خورد.

اکنون شبکه تلویزیونی نووا اتفاقی که باعث شده کنت این بازی را از دست دهد فاش نموده است. طبق گزارش این شبکه کنت به خاطر آشپزی ناشیانه و سوزاندن دست خود حین پختن غذا برای همسرش نتوانسته تیم پانِتولیکوس را همراهی کند. خود او هم این موضوع را تأیید کرد و با نشان دادن دست تاول زده اش به مجری شبکه گفت: من این بازی را از دست دادم، اما به بازی بعدی تیمم می رسم. از این اتفاقات همواره رخ می دهد.

کنت در پاسخ به این سؤال که خاتمه تکلیف استیکی که او قرار بود بپزد چه شد، گفت: همسرم مابقی کار را انجام داد و غذا را آماده کرد.

جراحت و غیبت کنت در تیم پانتولیکوس تأثیری در عملکرد تیمش نداشت و جانشین او نیکلاس ملیساس توانست دروازه اش را بسته نگه دارد تا این تیم بازی را با نتیجه یک بر صفر ببرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ گوگل بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دروازه بان استرالیایی به خاطر آشپزی ناشیانه خودش را سوزاند و خانه نشین شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان استرالیایی به خاطر آشپزی ناشیانه خودش را سوزاند و خانه نشین شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید