رشد مثبت شاخص های عملکردی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در سال 1399

به گزارش وبلاگ گوگل، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد سال 1399 کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شاخص های مختلف نسبت به سال 1398، دارای رشد موثر و مثبت بوده است.

رشد مثبت شاخص های عملکردی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در سال 1399

دارا فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ گوگل، اضافه کرد: در سال 1399، 34 جلسه کارگروه تسهیل استانی برگزار و 569 پرونده در این جلسات بررسی و تعداد 636 مصوبه برای رفع موانع تولید و تحقق جهش تولید نیز ابلاغ شده است.

وی با اشاره به رشد 62 درصدی تعداد جلسات برگزار شده نسبت به سال 1398 شرح داد: در سال 1398 21 جلسه برگزار و 120 پرونده طرح و 201 مصوبه جهت اجرا، ابلاغ شده بود.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: افزون بر رشد تعداد جلسات برگزار شده در سایر شاخص های عملکردی از جمله تعداد پرونده های مطرح شده و تعداد مصوبات نیز به ترتیب شاهد رشد 374 و 216 درصدی نسبت به سال 1398 بودیم.

فرامرزی تاکید کرد: خوشبختانه تا به امروز قریب به 74 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده اند.

وی با اشاره به ضرورت تسریع رفع مسائل فعالین مالی بیان کرد: با توجه به صراحت قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی و ظرفیت های قانونی پیش بینی شده، از جمله مواد 61 و 62 قانون رفع موانع تولید، در سال جاری متقاضیان باید درخواست خود را بصورت الکترونیکی در سامانه ستاد تسهیل (به آدرس اینترنتی https://tashil.stsm.ir) ثبت و طرح درخواست ها و موضوعات مرتبط با تسهیل و رفع موانع تولید در کارگروه استانی خارج از سامانه تسهیل و رفع موانع تولید، قابلیت پیگیری و اجرا ندارد و دستگاه های اجرایی مکلف هستند در زمان بندی تعیین شده در سامانه نسبت به حل و فصل مسائل واحدهای تولیدی اقدام کنند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازمه تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و بهبود فضای کسب و کار، افزایش هم افزایی بین همه دستگاه های اجرایی و حمایت همه جانبه از فعالان مالی در همه بخش های مالی استان و تلاش در تعیین تکلیف درخواست ها و رسیدگی به مسائل تولیدکنندگان در حداقل زمان ممکن و بدور از نگاه بخشی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رشد مثبت شاخص های عملکردی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در سال 1399" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد مثبت شاخص های عملکردی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در سال 1399"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید