ممنوعیت پلمب کارخانه ها در دستور کار مجلس

به گزارش وبلاگ گوگل، خبرنگاران : با اعلام رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به زودی طرح ممنوعیت پلمب کارخانه ها در مجلس تصویب و به قانون تبدیل خواهد شد تا فعالیت های فراوریی به سادگی متوقف نشود و موجب ضرر و زیان بخش فراوری را فراهم نکند.

ممنوعیت پلمب کارخانه ها در دستور کار مجلس

به گزارش وبلاگ گوگل؛عزت الله اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حاشیه بازدید از کارخانه آرایشی و بهداشتی دکتر عبیدی، از تدوین طرح ممنوعیت پلمب کارخانه ها و واحدهای فراوریی، در مجلس اطلاع داد. به گفته عزت الله اکبری تالارپشتی، این طرح در کمیسیون صنایع مجلس تدوین شده و به زودی به صحن مجلس رفته و به قانون تبدیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، اکبری که به بازدید از کارخانه آرایشی و بهداشتی دکتر عبیدی رفته بود و از نزدیک با خط فراوری و فناوری این بنگاه فراوریی بخش خصوصی آشنا شد، یکی از مسائل پیش روی واحدهای فراوریی را چالش تامین مالی و اقدام بانک ها در تصاحب کارخانه ها به دلیل تاخیر در پرداخت بدهی ها، مطرح کرد و اضافه کرد: طی سال های اخیر که مسائل عدیده ای در اقتصاد کشور و به تبع آن، فراوری و کسب و کار بنگاه ها ایجاد شده، شاهد تملک کارخانه ها از سوی بانک ها بوده ایم و اعتراض فعالان مالی از برخوردهای قهری را بسیار شنیده ایم، در حالی که راهکار، تصاحب واحدهای فراوریی و خروج بخش خصوصی از چرخه فعالیت های مالی نیست. از این رو، چندی پیش طی نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس با رئیس قوه قضائیه، این معضل مورد اشاره نهاده شد و ایشان نیز طی حکمی به مراجع قضایی، بر عدم جلب مدیران بنگاه ها و فعالان مالی و نیز پلمب و تعطیلی واحدهای فراوریی تاکید نمود.

اکبری تالارپشتی با بیان اینکه نباید اجازه داد که کارخانه و واحدهای فراوریی تحت عناوین و دلایل مختلف، تعطیل یا آنکه محکومیت حبس برای فعالان مالی صادر گردد، اضافه کرد: با تدوین طرحی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این مسائل برطرف شده و به زودی طرح ممنوعیت پلمب واحدهای فراوریی در قالب قانون به تصویب خواهد رسید.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در شرایطی به بازدید از خط فراوری کارخانه دکتر بهداشتی عبیدی رفته بود که این بنگاه بخش خصوصی با مدیریت علی نقیب، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران، نقش قابل توجهی در فراوری و عرضه محصولات بهداشتی و مورد احتیاج مردم و مراکز درمانی در دوران سخت مقابله با کرونا داشته و با تغییراتی که در خطوط فراوری خود داده، کوشش نموده است در برطرف احتیاج بازار به این محصولات برای حفظ سلامت مردم و جامعه نقش موثری داشته باشد.

منبع: اقتصادنیوز

به "ممنوعیت پلمب کارخانه ها در دستور کار مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت پلمب کارخانه ها در دستور کار مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید