میانه واریزی هر متقاضی در نهضت ملی مسکن چقدر است؟

به گزارش وبلاگ گوگل، سرپرست بانک مسکن از افتتاح حساب 805 هزار و 765 متقاضی نهضت ملی مسکن اطلاع داد و گفت: مبلغ کل واریزی از محل آورده 17 هزار و 44 میلیارد تومان است.

میانه واریزی هر متقاضی در نهضت ملی مسکن چقدر است؟

به گزارش وبلاگ گوگل، علی عسکری اظهار کرد: تا به امروز 805 هزار و 765 نفر متقاضی تایید شده طرح نهضت ملی مسکن در بانک افتتاح حساب نموده اند.

وی با بیان این که مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل تسهیلات و آورده 47 هزار و 216 میلیارد تومان است، اضافه نمود: از این مبلغ، 30 هزار و 172 میلیارد تومان از محل تسهیلات و 17هزار و 44 میلیارد تومان از محل آورده واریز شده است.

وی بیان نمود: بانک مسکن تا به امروز با 204 هزار و 212 واحد به مبلغ 69 هزار و 475 میلیارد تومان قرارداد امضا نموده است.

بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات سرپرست بانک مسکن از حساب هر متقاضی نهضت ملی مسکن حدود 21 میلیون تومان به حساب سازندگان پروژه های این طرح واریز شده است.

سرپرست بانک مسکن اواخر ماه گذشته نیز با یادآوری سهمیه 63 هزار میلیارد تومانی بانک مسکن در سال اول اجرای نهضت ملی مسکن (شهریور 1400 تا شهریور 1401) گفته بود: سهمیه این بانک در سال دوم یعنی از شهریور سال جاری تا شهریور سال آینده 81 هزار میلیارد تومان تسهیلات است.

وی با اعلام این که تا به امروز 449 هزار واحد (متقاضی) نهضت ملی مسکن مسکن به بانک مسکن معرفی شده است، ادامه داد: بعضی از این متقاضیان هنوز آورده خود را واریز ننموده تا بتوانند فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

وی با بیان این که پس از امضای قرارداد کار ساخت و ساز از محل سهم الشرکه و آورده متقاضیان شروع می گردد، اضافه نمود: از 449 هزار واحد (متقاضی) تا به امروز برای 202 هزار متقاضی قرارداد امضا شده و 15 هزار نفر نیز در مرحله امضای قرارداد قرار دارند.

سرپرست بانک مسکن گفت: بعضی پروژه های نهضت ملی مسکن در مرحله فنداسیون، اسکلت و سفت کاری قرار دارند.

  • اینفوگرافیک | قسط تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن چقدر است؟ | آخرین جزئیات اجرای طرح نهضت ملی مسکن را ببینید
منبع: همشهری آنلاین

به "میانه واریزی هر متقاضی در نهضت ملی مسکن چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میانه واریزی هر متقاضی در نهضت ملی مسکن چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید