هشدار سخنگوی وزارت بهداشت؛ سوار مترو و اتوبوس شلوغ نشوید

به گزارش وبلاگ گوگل، تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه یکی از راه های گسترش زنجیره انتقال ویروس ازدحام افراد در مکان های سرپوشیده است، نکات بهداشتی را هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل مطرح کرد.

هشدار سخنگوی وزارت بهداشت؛ سوار مترو و اتوبوس شلوغ نشوید

سیما سادات لاری با ارائه توصیه هایی برای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا اظهار کرد: باتوجه به اینکه یکی از راه های گسترش زنجیره انتقال ویروس ازدحام افراد در مکان های سرپوشیده است، رعایت توصیه های بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه نمود: درخواست ما از هموطنان کشورمان این است که حتی الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند. بنابراین از سوار شدن به اتوبوس ها یا واگن های مترو با جمعیت زیاد و با سیستم تهویه نامناسب به طور جد خودداری کنند.

لاری گفت: شهروندان توجه کنند در صورت استفاده از مترو و یا اتوبوس حتما از ماسک استفاده کرده و نسبت به رعایت اصول فاصله گذاری 1.5 تا 2 متر اقدام کنند. همچنین از صحبت کردن در طول جهت پرهیز کنند. هزینه سفر را به صورت غیرنقدی پرداخت کنند و حتی الامکان سعی کنند تا دستگیره، صندلی و سایر بخش های مترو یا اتوبوس را لمس نکنند. از هر گونه تماس دست با صورت، دهان، بینی و چشم طی جهت به طور جدی خودداری کنند و پس از استفاده از مترو یا اتوبوس دست های خود را به خوبی ضدعفونی کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "هشدار سخنگوی وزارت بهداشت؛ سوار مترو و اتوبوس شلوغ نشوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سخنگوی وزارت بهداشت؛ سوار مترو و اتوبوس شلوغ نشوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید