کسب رتبه نخست مسابقات HSE، Talk به وسیله دانشجوی دانشگاه امیرکبیر

به گزارش وبلاگ گوگل، خبرگزاری خبرنگاران- نخستین دوره مسابقه کشوری سخنرانی های انتقادی، پیشنهادی دانشگاهیان (سه دقیقه با سلامت) یا HSE-Talk برگزار گردید که دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر مقام نخست این مسابقات را کسب کرد.

کسب رتبه نخست مسابقات HSE، Talk به وسیله دانشجوی دانشگاه امیرکبیر

به گزارش خبرگزاری وبلاگ گوگل به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نخستین دوره مسابقه کشوری سخنرانی های انتقادی، پیشنهادی دانشگاهیان (سه دقیقه با سلامت) یا HSE-Talk در سه محور بهداشت، ایمنی و محیط زیست به منظور طرح و بسط گفتمان سلامت، ایمنی و محیط زیست در جامعه دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار گردید.

به این مسابقه 100 اثر ارسال شد که 62 اثر مورد داوری نهاده شد. تیم داوری این مسابقه متشکل از کارشناسان دانشگاه های تهران، صنعتی امیرکبیر و شهید بهشتی بود که اثر ارسالی مهندس سید ابراهیم نزل آبادی دانشجوی دکتری رشته مهندسی محیط زیست دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان اثر برگزیده اول انتخاب شد.

این اثر باموضوع ایمنی در آزمایشگاه ها تهیه شد که در آن کوشش شده بود ضمن طرح اصول کلی ایمنی در آزمایشگاه ها، به مهم ترین موارد لازم برای رعایت به وسیله دانشجویان و کارکنان در این مکان اشاره گردد.

بعلاوه در این اثر به 5 بخش اصلی دستورالعمل ایمنی آزمایشگاه ها شامل آگاهی یافتن نسبت به خطرات، آشنایی با PPE ها، آشنایی با تجهیزات ایمنی، آشنایی با برنامه اقدام اضطراری و بحث مدیریت پسماند و حمل مواد شیمیایی اشاره شد.

این دانشجو در اثر خود راه حل های عملیاتی برای ارائه شرایط مطلوب ایمنی در آزمایشگاه در سه سطح کلان، افراد فعال در آن و نیز محیط آزمایشگاه ارائه نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کسب رتبه نخست مسابقات HSE، Talk به وسیله دانشجوی دانشگاه امیرکبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب رتبه نخست مسابقات HSE، Talk به وسیله دانشجوی دانشگاه امیرکبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید