یورو 2020، شوچنکو: فکر نمی کنم مقابل انگلیس کم کاری کرده باشیم، از آخرین حضورمان در چنین مرحله ای 15 سال می گذرد

به گزارش وبلاگ گوگل، سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین با وجود شکست سنگین مردانش برابر انگلیس در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 از آنها دفاع کرد.

یورو 2020، شوچنکو: فکر نمی کنم مقابل انگلیس کم کاری کرده باشیم، از آخرین حضورمان در چنین مرحله ای 15 سال می گذرد

به گزارش وبلاگ گوگل، آندری شوچنکو پس از باخت 4 بر صفر تیم ملی اوکراین برای انگلیس و ناکامی در صعود به مرحله نیمه نهایی یورو 2020 گفت: من فکر نمی کنم که تیم ما امشب کم کاری کرده باشد. ما طبق همان اصولی که پیش از این داشتیم بازی کردیم. در برخی از مقاطع بازی موقعیت هایی داشتیم که ضربات آخر مان ضعیف بود. علاوه بر این ما برای این بازی مدافع میانی مان کریوتسوف را از دست داده بودیم و اگر او بود بهتر می توانست حملات حریف را مهار کنیم. این باخت برای ما با توجه به داشتن مدافعانی که نمی توانستند برابر حملات انگلیس مقاومت کنند قابل درک بود.

سرمربی اوکراین با ابراز امیدوار درباره بهتر بالا رفتن سطح تیمش برای تورنمنت های بعدی، رسیدن مردانش به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 را هم یک دستاورد بزرگ دانست و افزود: از آخرین باری که تیم ملی اوکراین به یک چهارم نهایی یک تورنمنت بزرگ رسیدن 15 سال می گذشت و ما دوباره توانستیم این کار را انجام دهیم اما برای بالاتر رفتن از این مرحله و کسب موفقیت های بزرگتر شما باید بازیکنانی داشته باشید که حداقل در 5 لیگ معتبر اروپا بازی کنند، البته من از عملکرد بازیکنانم راضی ام و از آنها به خاطر تعهدشان نسبت به تیم تشکر می کنم.

شوچنکو در پاسخ به سؤال درباره آینده اش در تیم ملی اوکراین و احتمال استعفای او هم گفت: یورو برای ما تمام شده است و ما به کیف بازخواهیم گشت تا کارهایی که در این تورنمنت انجام دادیم را بررسی و گزارش آن را به فدراسیون اعلام کنیم. بعد از آن من و فدراسیون درباره آینده همکاری مان تصمیم گیری خواهیم کرد. برای این کار وقت هست و فعلاً عجله ای نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یورو 2020، شوچنکو: فکر نمی کنم مقابل انگلیس کم کاری کرده باشیم، از آخرین حضورمان در چنین مرحله ای 15 سال می گذرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، شوچنکو: فکر نمی کنم مقابل انگلیس کم کاری کرده باشیم، از آخرین حضورمان در چنین مرحله ای 15 سال می گذرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید