شروع توزیع کارت آزمون زبان وزارت بهداشت از امروز

به گزارش وبلاگ گوگل، شصت و هشتمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) 5 آبان سال 1401 برگزار می گردد.

شروع توزیع کارت آزمون زبان وزارت بهداشت از امروز

آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال 1401 در چهار نوبت برگزار می شوند.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (30 پرسش درک مطلب شنیداری، 40 پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و 30 پرسش درک مطلب نوشتاری) و 100 نمره (بدون نمره منفی) است.

شصت و هشتمین آزمون MHLE از ساعت 8:30 روز 5 آبان 1401 برگزار می گردد. کارت ورود به جلسه از ساعت 12 امروز 3 آبان 1401 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

نشانی دقیق مکان برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج می گردد. برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می گردد.

کارنامه نهایی داوطلبان از ساعت 12 روز 15 آبان 1401 برای داوطلبان قابل دسترس است.

هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نام Certification Code بوده که در بالای آن درج می گردد. درستی آن به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند تأیید کارنامه) یا Check Certificate Validity قابل استعلام است.

کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت نمایندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد و مراجع گوناگون (دانشگاهها، سازمانها) می توانند به همین روش، از درستی کارنامه اطمینان حاصل نمایند.

وبلاگ گوگل علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع توزیع کارت آزمون زبان وزارت بهداشت از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع کارت آزمون زبان وزارت بهداشت از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید