آماده باش تیم های امدادی هلال احمر در پی ورود سامانه بارشی به خوزستان

به گزارش وبلاگ گوگل، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تیم های امدادی این جمعیت در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان در روز های پایانی هفته در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

آماده باش تیم های امدادی هلال احمر در پی ورود سامانه بارشی به خوزستان

وحید شعبانی می گوید: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی در مورد ورود سامانه بارشی گسترده به استان خوزستان و احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب ها در مسیل ها و طغیان بعضی رودخانه های فصلی تمام تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر خوزستان در سراسر استان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

او گفت: تمامی توان لجستیک امدادی در پایگاه های عملیاتی و شعب هلال احمر آماده شده و تیم های تخصصی و پشتیبانی این جمعیت نیز آماده پاسخگویی سریع به سوانح احتمالی و ارائه خدمات امداد و نجات هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از مردم استان خواست با جدی گرفتن اخطار های عوامل امدادی مبنی بر پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه ها و قرار نگرفتن در معرض برخورد صاقه در منطقه ها کوهستانی همکاری لازم را با تیم های امدادرسان داشته و در صورت احتیاج به دریافت خدمات امداد و نجات به وسیله شماره گیری شماره 112 مراتب را اطلاع رسانی نمایند.

در پی فعالیت سامانه بارشی در یک هفته گذشته و وقوع آبگرفتگی در شهرستان باغملک به 90 نفر امدادرسانی شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش بینی نموده از امروز چهارشنبه تا روز آدینه هفته جاری سامانه بارشی در خوزستان فعال خواهد بود.

بارندگی از حوالی ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه در منطقه های از استان خوزستان از جمله شهرستان دزفول شروع شده و ادامه دارد.

وبلاگ گوگل خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آماده باش تیم های امدادی هلال احمر در پی ورود سامانه بارشی به خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش تیم های امدادی هلال احمر در پی ورود سامانه بارشی به خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید