برگزاری دور اول مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور، اعزام نفرات برتر به فینال رقابت های جهانی

به گزارش وبلاگ گوگل، دور اول مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور با حضور 20 راننده برگزار گردید.

برگزاری دور اول مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور، اعزام نفرات برتر به فینال رقابت های جهانی

به گزارش وبلاگ گوگل، اولین دور از مسابقات کشوری کارتینگ روتکس مکس 2021 با نظارت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و با حضور رانندگانی از استان های تهران، کرمان و اهواز در پیست بین المللی سوپرکارت سرزمین ایرانیان در دو کلاس DD2 و Senior برگزار گردید.

در کلاس DD2 سیدفرهاد موسوی، حامد شاعری و وحید پایداری صاحب رتبه های اول تا سوم شدند. بعلاوه در کلاس Senior مهربد شاملی، آرمان رکنی و ایلیا قندهاری رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات مجوز شرکت در مسابقات فینال بزرگ جهانی روتکس مکس را که اواخر امسال با حضور نمایندگانی از 60 کشور برگزار می گردد، دریافت کردند.

حسین زینعلی ناظر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ضمن اعلام رضایت نسبت به کیفیت برگزاری مسابقات، داوری، ایمنی و زیبایی پیست بین المللی سوپرکارت سرزمین ایرانیان گفت: برگزاری مسابقات امروز نشان داد که با توجه به امکانات و زیرساخت های موجود در کشور، ایران می تواند به خوبی میزبان مسابقات بین المللی کارتینگ در کلاس های مختلف باشد.

وی اضافه کرد: ایران در زمینه ورزش کارتینگ در سطح جهانی حرف های بسیاری برای گفتن دارد، اما ضعف هایی نیز در داخل وجود دارد که فدراسیون به آنها اشراف دارد و در حال پیگیری و رایزنی با وزارت ورزش است تا حمایت های بیشتری از ورزش کارتینگ و ورزشکاران این رشته گردد.

ناظر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خاطر نشان کرد: باید شرایطی فراهم گردد تا کارخانجات تولیدنماینده قطعات خودرو و موتورسیکلت بتوانند به عنوان اسپانسر از نخبگان ورزش کارتینگ کشور حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری دور اول مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور، اعزام نفرات برتر به فینال رقابت های جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دور اول مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور، اعزام نفرات برتر به فینال رقابت های جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید