خبرنگاران بازداشت عامل داعش در کربلا همزمان با برگزاری آیین اربعین

به گزارش وبلاگ گوگل، بغداد - خبرنگاران - همزمان با برگزاری آیین زیارت اربعین حسینی(ع) در کربلا در روز پنجشنبه، نیروهای اطلاعات عراق در اقدامی مهم یک زن فعال رسانه ای وابسته به گروه تروریستی داعش را دستگیر کردند.

خبرنگاران بازداشت عامل داعش در کربلا همزمان با برگزاری آیین اربعین

به گزارش وبلاگ گوگل، اداره اطلاعات وزارت کشور عراق با انتشار بیانیه ای گفت که در عملیات پیشدستانه اطلاعاتی مشترک با حضور تیم اداره اطلاعات و فناوری اطلاعات استان کربلا، این زن که در شبکه های اجتماعی برای گروه تروریستی داعش، تبلیغ می کرد، بازداشت شد.

اداره اطلاعات وزارت کشور عراق از ذکر نام زن و مکان بازداشت او در استان کربلا به دلایل امنیتی و اطلاعاتی خودداری کرده و افزوده است که بازداشت فرد مظنون به اتهام تروریستی و وابستگی به باندهای تروریستی داعش اجرا شده است.

طبق بیانیه، این زن به عنوان فعال رسانه ای داعش، تعدادی از صفحه های اینترنتی را در شبکه های اجتماعی برای جذب زنان و جوانان به صفوف گروه تروریستی داعش، مدیریت می کرد.

این زن همچنین اقدام به مونتاژ عملیات تروریستی که باندهای تروریستی در عراق انجام می دادند، کرده و سپس آن را در شبکه های اجتماعی زیرنظرش، پخش می کرد.

بیانیه افزوده است که بازداشت زن متهم با جرم مشهود و کشف و ضبط تعدادی از ویدئوها در داخل تلفن همراهش مربوط به عملیات تررویستی که از قبل تهیه شده بود، اجرا شده است.

اداره اطلاعات وزارت کشور عراق تاکید کرد که زن مظنون پس از بازادشت به وابستگی به باندهای تروریستی جنایتکار و عضو گیری برای داعش از طریق شبکه های اجتماعی اعتراف کرده و گفته که بیش از سه سال است به عنوان فعال رسانه ای داعش فعالیت می کند.

این زن همچنین به نقش خود در تبلیغات دروغین مبنی بر درگیری نیروهای امنیتی با شهروندان عراقی اعتراف کرده است.

نیروهای امنیتی عراق در جریان زیارت اربعین امسال توانستند چند اقدام تروریستی برای حمله به زائران حسینی (ع) را خنثی کنند. روز گذشته (چهارشنبه) نیز یک مرد با پوشش زنانه که قصد اقدامات جنایتکارانه در کربلا داشت را در این استان دستگیر کردند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بازداشت عامل داعش در کربلا همزمان با برگزاری آیین اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازداشت عامل داعش در کربلا همزمان با برگزاری آیین اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید