خبرنگاران سلطانی فر: امیدواریم میزبان جام ملت ها شویم و پرسپولیس قهرمان شود

به گزارش وبلاگ گوگل، تهران- خبرنگاران- وزیر ورزش و جوانان ضمن آرزوی قهرمانی برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به ورزشگاه های خوبی که در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و مشهد با ظرفیت های بالای 30 هزار نفر داریم، امیدواریم که میزبانی جام ملت های آسیا به کشورمان برسد.

خبرنگاران سلطانی فر: امیدواریم میزبان جام ملت ها شویم و پرسپولیس قهرمان شود

به گزارش وبلاگ گوگل، مسعود سلطانی فر، در حاشیه جلسه هیات دولت، در جمع وبلاگ گوگل درباره شانس ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا سال2027 گفت: فدراسیون فوتبال مدارک لازم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و با توجه به ورزشگاه های خوبی که در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و مشهد با ظرفیت های بالای 30 هزار نفر داریم و جایگاه ما هم در فوتبال آسیا مناسب است، امیدواریم که میزبانی این مسابقات به کشورمان برسد.

وی افزود: همچنین امید زیادی داریم تا پرسپولیس بتواند به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از سد تیم اولسان هیوندای کره جنوبی بگذرد و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و این مهم شدنی است.

وزیر ورزش و جوانان درباره خصوصی سازی 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: پیگیر خصوصی سازی این 2 باشگاه هستیم و امیدوارم آخرین مجامع را برگزار کنیم و بعد از آن با اخذ مجوز شورای پذیرش بازار سرمایه بتوانیم وارد بازار فرا بورس شویم.

وی درباره پاداش در نظر گرفته برای قهرمانی احتمالی پرسپولیس از سوی رییس جمهور گفت: دکتر روحانی اعلام کرده هدیه و پاداش ویژه ای که در شان بازیکنان باشد، برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

سلطانی فر درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: از 15 دی ماه مراحل ثبت نام نامزدها برای انتخابات آغاز می شود که یک فرایند 70 روزه است و انتخابات هم قبل از نیمه اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در مورد پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی با توجه به وقتی که تا نیمه دی ماه داده شده، وکلای فدراسیون فوتبال به کمک چند نفر از وکلای خارجی مشغول تهیه لایحه دفاعیه نهایی برای ارسال به دادگاه عالی ورزش (CAS) هستند و سپس باید منتظر بمانیم تا رای نهایی صادر شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سلطانی فر: امیدواریم میزبان جام ملت ها شویم و پرسپولیس قهرمان شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سلطانی فر: امیدواریم میزبان جام ملت ها شویم و پرسپولیس قهرمان شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید