خبر تازه برای متقاضیان وام ودیعه مسکن

به گزارش وبلاگ گوگل، متقاضیان وام اجاره به بانک ظرف 24 ساعت معرفی می شوند. و گویا فرآیند تشکیل پرونده از طریق بانک ها در حال اجرا است.

خبر تازه برای متقاضیان وام ودیعه مسکن

به نقل از ایسنا، فرآیند معرفی متقاضیان وام ودیعه مسکن سال 1401 در حال اجرا است. پس از ثبت نام افراد در سامانه طرحهای حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir آنالیز شرایط و استعلامات آنها در کمتر از 24 ساعت انجام و به کارتابل بانک ها معرفی می شوند.

هم اکنون در بانک ها فرآیند تشکیل پرونده به منظور پرداخت تسهیلات در حال اجرا است.

نام نویسی یاری ودیعه مسکن از روز 12 خردادماه امسال شروع شده و اولویت پرداخت تسهیلات با کسانی است که در دو سال گذشته این وام را دریافت ننموده اند.

این بدان معناست که طبیعتا با توجه به محدودیت منابع، کسانی که قبلا این تسهیلات را گرفته اند در شرایط کنونی وام به آنها پرداخت نمی گردد.

البته طبق اخبار واصله منابع یاری ودیعه مسکن در امسال به وسیله سرفصل اعتبارات حوزه مسکن در مقایسه با سال گذشته چهار برابر شده و از 10 هزار میلیارد تومان به 40 هزار میلیارد تومان رسیده است. بنابراین انتظار می رود افراد بیشتری پیروز به دریافت وام اجاره شوند.

سقف تسهیلات یاری ودیعه مسکن در تهران، مراکز استان ها و سایر نقاط شهری به ترتیب 100، 70 و 40 میلیون تومان مصوب و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است. نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن 18 درصد و طول دوره بازپرداخت پنج ساله است.

در سالهای 1399 و 1400 حدود 450 هزار نفر وام اجاره را دریافت نموده اند. این در حالی است که حدود 8.5 میلیون خانوار مستاجر در کشور وجود دارد.

منبع: تجارت نیوز

به "خبر تازه برای متقاضیان وام ودیعه مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر تازه برای متقاضیان وام ودیعه مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید